دومین سال متوالی افتخار آفرینی دانش آموزان منطقه یک در جشنواره فرهنگی و هنری

تهران (پانا)- مریم رنجبر، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه یک از کسب رتبه اول درجشنواره فرهنگی و هنری برای دومین سال متوالی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دومین سال متوالی افتخار آفرینی  دانش آموزان منطقه یک در جشنواره فرهنگی و هنری
مریم رنجبر، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه یک در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان منطقه یک شهر تهران در سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری در رشته های ادبی، رسانه فضای مجازی، هنرهای دستی و تجسمی، هنرهای آوایی و نمایشی در مرحله استانی حائز رتبه اول شدند.
وی افزود: این دانش آموزان خلاق با کسب ۱۴۴رتبه (۳۸رتبه اول-۳۴رتبه دوم - ۶۲ رتبه سوم و ۱۰رتبه قابل تقدیر)
برای دومین سال متوالی عنوان مقام اول را برای منطقه یک شهر تهران در مرحله استانی به ارمغان آوردند.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه یک از این جشنواره به عنوان یکی از رویداد‌های بزرگ فرهنگی و هنری در سطح کشور یاد کرد و ادامه داد: این جشنواره هر ساله در راستای سیاست های کلی آموزش و پرورش و با هدف توجه به جایگاه دانش آموزان به عنوان هنرمند، پرورش و شکوفایی استعدادهای نوجوانان و توسعه و تعمیق روحیه هنری و فرهنگی در آنان برگزار می شود.
رنجبر ضمن تشکر از مربیان و مدیران مدارس منطقه یک تصریح کرد: جشنواره امسال در شرایط خاص جامعه و درگیری با ویروس کرونا برگزار شد. مربیان ومدیران پر تلاش منطقه با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی وحمایت های همه جانبه در جهت پیشرفت دانش آموزان بسیار تلاش کردند. دانش آموزان هنرمند و مستعد با انگیزه مضاعف برای دومین سال متوالی با کسب رتبه نخست جشنواره افتخار آفرینی کردند.
مریم رنجبر، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه یک ضمن تبریک به جامعه دانش آموزی و فرهنگی شهر تهران از تلاش های این دانش آموزان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار