دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

محدودیت‌ها در استان بوشهر به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت با تصمیم ستاد ملی کرونا، تمام محدودیت‌های دو هفته اخیر در استان بوشهر به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
محدودیت‌ها در استان بوشهر به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد : در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۷۱ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر باحال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه سه نفر از همشهریان عزیزمان روز شنبه و سه نفر نیز روز جمعه فوت‌شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است که در رده سنی ۲۹ تا ۸۴ سال هستند.
کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۵ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۳۳ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با تصمیم ستاد ملی کرونا، تمام محدودیت‌های دو هفته اخیر در استان بوشهر به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.
کشمیری اضافه کرد: تمام شهرستان‌های استان بوشهر به جز جم در وضعیت قرمز هستند که این بر اساس تعداد بستری بیماران در بیمارستان‌ها است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: با محدودیت‌های اعمال شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، از میزان ابتلا به کرونا در استان کاسته شده ولی مدتی طول می‌کشد تا اثر آن در بخش بستری آشکار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار