ارسال آثار سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان استان بوشهر

بوشهر (پانا)_ رئیس اداره امور قرآنی ، نماز و عترت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت نظر به برگزاری غیر حضوری این دوره از مسابقات از طریق رسانه ها و فضای مجازی پس از داوری آثار ارسالی به استان از مناطق و شهرستان ها ، جهت رقابت داوری شد و به میزبانان کشوری ارسال گردید .

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ارسال آثار سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان استان بوشهر

حامد جمالی در گفتگو با پانا اظهار کرد : مسابقات غیر حضوری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان استان بوشهر از طریق رسانه ها و فضای مجازی پس از داوری آثار ارسالی به استان از مناطق و شهرستان ها ، جهت رقابت داوری شد و به میزبانان کشوری ارسال گردید .

جمالی گفت : این آثار از طریق فضای مجازی برنامه شاد به مشهد مقدس ( بخش پژوهشی ) و به اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران ( بخش آوایی ) ارسال گردید .

جمالی خاطر نشان کرد : این آثار پس از رقابت در مرحله مقدماتی کشوری به مرحله نهایی راه می یابند .

او گفت : این مسابقات در 14 رشته آوایی و پژوهشی در سه مرحله آموزشگاهی ، شهرستانی و استانی و راه یابی نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری که 1100 دانش آموز پسر و 900 دانش آموز دختر استان به صورت مجازی در سی و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن عترت و نماز استان بوشهربا هم به رقابت پرداختند . که به صورت غیر حضوری ، تلفنی و بر خط آنلاین در رشته های قرائت (تحقیق) ، قرائت ترتیل ، حفظ عمومی ، حفظ ویژه ، مفاهیم ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، احکام ، اذان ، انشای نماز و دعا خوانی و مداحی بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار