انتشارات مدرسه در دو بخش برگزیده جشنواره کتاب سال رضوی شد

تهران (پانا) -  علاوه بر این که انتشارات مدرسه به عنوان ناشر فعال دوازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی برگزیده شد، کتاب «دختر ماه» و مجموعه حکایت حضور به ترتیب در بخش داستان کودک و نوجوان رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند. 

کد مطلب: ۱۰۹۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
انتشارات مدرسه در دو بخش برگزیده جشنواره کتاب سال رضوی شد

به گزارش روابط عمومی انتشارات مدرسه، «دختر ماه» نوشته سارا عرفانی روایتی داستانی از زندگی‌نامه حضرت معصومه (س) از بدو تولد تا مهاجرت و شهادت است. این کتاب یکی از عناوین مجموعه «ریحانه» است که توانسته در جشنواره‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.
مجموعه «حکایت حضور» نوشته محمد تقی اختیاری داستان دیدار اشخاص مختلف با حضرت حجت امام زمان (عج) است. سه جلد از این مجموعه شش جلدی با عناوین «اولین شب بهار»، «باغبان» و «ماه شب بارانی» حائز رتبه دوم دوازدهمین جشنواره کتاب سال رضوی شد.
در بخش دیگری از این جشنواره انتشارات مدرسه به عنوان ناشر برگزیده معرفی شد.
بنابراین گزارش؛ انتشارات مدرسه تاکنون بالغ بر 3 هزار عنوان کتاب در حوزه‌های ادبیات، قرآن و معارف اسلامی، هنر، برنامه ریزی آموزشی، پژوهشی، تحقیق و ... به چاپ رسانده استو تاکنون نائل به دریافت 10 دوره عنوان ناشر برگزیده سال از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، 5 عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی و... و کسب بیش از 200 جایزه از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار