تولید روزانه بیش از ۱۱ میلیون ماسک در کشور

تهران (پانا) - وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ارتقای ظرفیت تولید انواع ماسک به بیش از ۲۲ میلیون عدد در روز، اعلام کرد که روزانه بیش از ۱۱ میلیون عدد ماسک در ۴۶ واحد صنعتی و ۱۳۵ واحد کارگاهی در کشور تولید می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید روزانه بیش از ۱۱ میلیون ماسک در کشور

به گزارش وزرات صنعت، معدن و تجارت، از مجموع ۱۱ میلیون عدد تولید ماسک در کشور، بیش از پنج میلیون و ۹۰۰ هزار عدد تولیدات صنعتی، دو میلیون و ۷۰۰ هزار عدد تولیدات کارگاهی، بیش از ۴۸۰ هزار عدد ماسک N۹۵ و افزون بر دو میلیون عدد از تولیدات گروه‌های جهادی است.

استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان و آذربایجان غربی به ترتیب پنج استان برتر در تولید روزانه ماسک در سطح کشور هستند.

در این استان‌ها روزانه بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود و حدود سه میلیون و ۴۰۰ هزار عدد ماسک نیز تولید سایر استان‌ها است.

در استان تهران روزانه ۵۲۰ هزار عدد ماسک صنعتی، ۱.۵ میلیون عدد ماسک کارگاهی و هفت هزار عدد ماسک N۹۵ با مجموع بیش از دو میلیون عدد انواع ماسک تولید می‌شود.

استان آذربایجان شرقی یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک صنعتی، ۵۰ هزار عدد ماسک N۹۵ با مجموع یک میلیون و ۳۰۰ هزار عدد ماسک در جایگاه دوم تولید ماسک در کشور قرار دارد.

در استان البرز حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار عدد ماسک صنعتی و ۱۵ هزار عدد ماسک N۹۵، در مجموع یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک در روز تولید می‌شود.

استان اصفهان با تولید ۸۵۰ هزار عدد ماسک صنعتی و ۵۰ هزار عدد ماسک N۹۵، در مجموع با تولید ۹۰۶ هزار عدد ماسک در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد.

در استان آذربایجان غربی نیز روزانه ۱۱۰ هزار عدد ماسک صنعتی و ۵۳۰ هزار عدد ماسک کارگاهی، در مجموع ۶۴۰ هزار ماسک تولید و عرضه می‌شود.

برپایه گزارش وزارت صنعت، اکنون بیش از ۱۸ میلیون عدد ماسک در کشور دپو شده و ظرفیت تولید انواع ماسک به بیش از ۲۲ میلیون عدد در روز رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار