نعمتی: خدا به من رو کرده تا گل‌های حساس پرسپولیس را بزنم

تهران (پانا) - هافبک پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که آنها بتوانند قهرمانی آسیا را در حضور هواداران جشن بگیرند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
نعمتی: خدا به من رو کرده تا گل‌های حساس پرسپولیس را بزنم

در شرایطی که پرسپولیس برای دستیابی به گل برابر فولاد بارها به در بسته خورده بود، در نهایت حرکت انفرادی سیامک نعمتی و ضربه تمام کننده این هافبک شوتزن باعث شد تا آنها به سه امتیاز دست یافته و تنها یک گام دیگر با قهرمانی فاصله داشته باشند.

نعمتی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به غیبت هواداران این تیم در روزی که یک گام دیگر به قهرمانی چهارم خود نزدیک شده بودند، گفت: جای همه هواداران خالی بود. ما دوست داشتیم این قهرمانی چهارم که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران اتفاق می افتد را کنار هواداران باشیم اما این کرونا باعث شد تا از آنها دور باشیم. حالا از همین راه دور به آنها تبریک می گویم و انشاالله بتوانیم قهرمانی در آسیا را هم به دست بیاوریم.

هافبک سرخ‌ها درباره گل سه امتیازی و ارزشمندش در این بازی گفت: خدا به من رو کرده تا گل های حساس تیم به نام من شود و خدا را شکر می کنم و از همه بچه ها و کادرفنی ممنونم و خدا را شکر که توانستیم به تیم کمک کنم.

نعمتی در پایان درباره حضور هواداران، یک وعده جالب به آنها داد و گفت: دوست داشتیم این جشن را با حضور 100 هزار هوادار بگیریم اما این کرونا باعث شد تا آنها کنارمان نباشند اما انشاالله سال بعد قهرمانی پنجم را در کنار هواداران جشن می‌گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار