برگزاری نشست ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی باحضور مسئولان وزارتخانه

تهران (پانا) - جلسه شورای سیاستگذاری و ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی باحضور مسئولان وزارتخانه

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، نظر به اهمیت و نقش منابع آموزشی و تربیتی در فرایند یادگیری موثر و پایدار دانش آموزان و با عنایت به شرایط خاص پیش آمده ضرورت دارد تا وزارت آموزش و پرورش برای دستیابی به اهداف آموزشی و تربیتی خود در سال تحصیلی پیشرو از تمام ظرفیت های موجود در داخل و خارج از بدنه وزارت آموزش و پرورش هوشمندانه بهره برداری نماید لازمه دستیابی به این مهم داشتن سیاست ای واحد از سوی وزارت آموزش و پرورش برای ورود این منابع آموزشی و تربیتی به محیط های یادگیری رسمی می باشد.

به همین منظور نشست بحث و تبادل نظر جهت انسجام وحدت رویه و هماهنگی برای ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی در مدارس و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در آموزش دانش آموزان در سازمان پژوهش برگزار شد.

این جلسه در سالن جلسات سازمان پژوهش و با حضور حسن ملکی معاون وزیر رئیس سازمان، رضوان حکیم زاده معاون ابتدایی وزارت، امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، سید حسن الحسینی مشاور وزیر و مدیر برنامه شبکه آموزش دانش آموزی، نمایندگان بخش های مختلف حوزه ستادی و معاونت های وزارت خانه، نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما سازمان استاندارد تحقیقات صنعتی ایران، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، ناشران بخش های مختلف و تعدادی از ارگانه ها و نهادهای دیگر حضور داشتتند.

در این جلسه ملکی گزارشی کامل از فرآیند تشکیل و تأخیر 9 ساله در عملیاتی شدن فعالیت ها این شورا ارائه و به فعالیت های پیش روی آن اشاره کرد. سپس حاضران در جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار