236 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستانهای سطح استان یزد

روند پیشروی این بیماری را شاهد هستیم, این موضوع به رعایت همه مردم بستگی دارد.

یزد (پانا) - معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از روند افزایش بیماری کرونا در سطح استان خبرداد و از مردم خواست تا رعایت پروتکل های بهداشتی ، ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی را جدی بگیرند و همیشه این سه اصل مهم را به یاد داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
236 نفر مبتلا به کرونا در بیمارستانهای سطح استان یزد

محمود نوری شادکام در گفنگوی تلفنی با خبرنگار پانا گفت: تا ظهر روز 29 تیر ماه 236 نفر مبتلا به کرونا بوده و 62 نفر در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستانها سطح استان بستری هستند و هم اکنون استان یزد در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی افزود: حدود 35 درصد از مردم به توصیه های بهداشتی عمل کرده و بقیه افراد اهمیتی به این موضوع نمی دهند و همین عامل باعث افزایش تعداد مبتلایان شده است. در صورت همراهی 80 تا 90 درصد افراد در سطح استان و رعایت این سه اصل مهم یعنی زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، قطعا روند چشمگیر کاهش ویروس کرونا را شاهد خواهیم بود.

نوری شادکام اظهار داشت: افراد برای بالا بردن سطح ایمنی بدن خود برای مقابله بیشتر با این بیماری علاوه بر استفاده از انواع نوشیدنی های سالم و طبیعی و انواع میوه ها می توانند از قرص های ویتامین D و انواع مواد حاوی این ویتامین استفاده کنند

او در آخر اظهار کرد: عامل شیوع این بیماری به جهت حضور مردم در مراسم ها و گردهمایی های مختلف است.

خبرنگار: پارسا قطب الدینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار