محمدی: تلاش کنیم طرح های بهداشتی طبق برش های منطقه ای و آموزشگاهی شهر تهران عملیاتی شود

تهران (پانا) - دومین جلسه هماهنگی کارشناسان سلامت شهر تهران با رویکرد پیشگیری از شیوه بیماری کووید 19 به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدی:  تلاش کنیم طرح های بهداشتی طبق برش های منطقه ای و آموزشگاهی شهر تهران عملیاتی شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ دومین جلسه هماهنگی کارشناسان سلامت شهر تهران با رویکرد پیشگیری از بیماری کووید 19 به صورت ویدئو کنفرانس با حضور محمدی معاونت تربیت بدنی و سلامت؛ سیف رئیس اداره سلامت و تندرستی و کارشناس مسئولان و کارشناسان سلامت آموزش و پرورش مناطق 19 گانه شهر تهران برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه با اشاره به استفاده از نیروهای کسر ساعت آموزشی با رشته های مرتبط بر اساس دستورالعمل ارسالی مرتبط، بر رعایت کامل و دقیق پروتکل های بهداشتی وزارتی ارسالی در راستای پروژه مهر و برنامه های بهداشتی بازگشایی مدارس شهر تهران در سطح مناطق و مدارس توسط کارشناسان و مراقبین سلامت تاکید کرد.

حسن محمدی اجرای دقیق دستورالعمل های طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه و نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 در پایگاه های سنجش توسط کارشناسان سلامت مناطق را خواستار شد و افزود: باید تلاش کنیم تا هرچه بهتر طرح ها و برنامه های بهداشتی طبق برش های منطقه ای و آموزشگاهی شهر تهران عملیاتی شود.

وی بر هزینه کرد اعتبارات بهداشتی بر اساس سرفصل های وزارتی مربوطه تصریح کرد و گفت: ساماندهی دقیق و بهینه نیروی انسانی مراقب سلامت برای تحت پوشش قرار دادن حداکثری دانش آموزان شهر تهران بسیار اهمیت دارد و خواستار اعمال نظارت دقیق بر عملکرد بهداشتی مدارس و تکمیل فرم های مربوطه در سامانه نظارت و ارزیابی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار