بازدید از پایگاه سنجش نوآموزان منطقه17

تهران پانا)- طاهره پور محمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه17، از پایگاه سنجش نوآموزان بدو ورود بازدید کرد و در جریان مراحل سنجش و کیفیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراحل انجام کار، قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۰۹۸۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از پایگاه سنجش نوآموزان منطقه17

طاهره پور محمود اظهار کرد: هدف اصلی طرح سنجش نوآموزان بدو ورد به مدرسه، پیشگیری از بروز و تشدید بیماری ها، تشخیص جایگاه دقیق آموزشی کودکان برای استفاده از خدمات آموزشی متناسب با استعدادها و توانمندی های کودکان، همچنین جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان در بدو ورود به مدارس به عنوان یکی از مولفه هایی که در مدارس عمومی ما وجود دارد، است.

وی در ادامه افزود: در پایگاه مقدماتی دانش آموزان مورد ارزیابی های بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی، رفتاری، بهداشتی و پزشکی قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کودکی دارای مشکل باشد بستر لازم برای ادامه تحصیل وی کاملا فراهم است، چرا که جایگاه دقیق آموزشی این دانش آموزان در مرکز تخصصی براساس ارزیابی هایی انجام گرفته مشخص می شود.

پورمحمود با اشاره به فرآیند اجرای این طرح گفت: جهت انجام سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی، والدین ابتدا باید به آموزشگاه محل ثبت نام دانش آموزان مراجعه نمایند با ثبت مشخصات فردی و هویتی دانش آموز در سامانه سناد، اطلاعات وی در سامانه سنجش نیز بارگزاری خواهد شد و توسط مدیر نوبت دهی جهت مراجعه به مراکز سنجش انجام می شود.

وی درادامه افزود: با توجه به شرایط خاص امسال به دلیل مواجهه با ویروس کرونا، با اولویت حفظ سلامت دانش آموزان و خانواده های مراجعه کننده به مراکز سنجش، دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا به طور دقیق رصد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار