عملیات اجرایی اولین هتل پنج ستاره اردبیل بزودی آغاز می‌شود

اردبیل (پانا)- استاندار اردبیل خبر داد با تامین زمین، تا یک ماه آینده عملیات اجرایی هتل پنج‌ستاره در کنار دریاچه شورابیل با استاندارد‌های مناسب لازم آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۸۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اجرایی اولین هتل پنج ستاره اردبیل بزودی آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از روند اجرای هتل چهار ستاره در خیابان حافظ اردبیل اظهار کرد: در وضعیت کنونی و شیوع کرونا، لازم است با احداث هتل‌های مناسب و دارای استاندارد‌های لازم خدمات بهتری به گردشگران ارائه کنیم.

او گفت: در حال حاضر چند هتل چهار و پنج‌ستاره مطابق با استاندارد‌های جهانی در استان در حال احداث است که بهره‌برداری از آن‌ها زمینه برای رونق و توسعه گردشگری در استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار اردبیل از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات برای هتل چهارستاره در حال ساخت در حافظ خبر داد و افزود: این هتل در قالب ۲۵ اتاق با همکاری بخش خصوصی در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع، پارکینگ، رستوران ایرانی و غیرایرانی احداث می‌شود.

بهنام‌جو عنوان کرد: براساس هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات اجرایی این هتل چهارستاره امسال تکمیل و تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این هتل برای پذیرش مسافر و خدمات‌رسانی به گردشگران خواهیم بود.

او بیان کرد: علاوه بر این هتل، زمین مورد نظر برای هتل پنج‌ستاره نیز در کنار دریاچه شورابیل تامین شده و تا یک ماه آینده به شکل رسمی عملیات اجرایی آن با استاندارد‌های مناسب لازم خوب آغاز می‌شود و شاهد احداث نخستین هتل پنج‌ستاره در استان خواهیم بود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه ارائه خدمات بهتر برای گردشگران باید مد نظر قرار گیرد، گفت: احداث هتل‌های چهار و پنج‌ستاره گامی مهم در این زمینه به شمار می‌رود که در همین راستا از احداث هتل و اماکن گردشگری حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار