تشکیل میز هدایت تحصیلی در ستاد ثبت نام اصلی منطقه17

تهران(پانا)- سهراب مولایی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه منطقه17، در جلسه کارگروه مدیران فنی حرفه ای وکاردانش از اهمیت کاهش ترددهای غیرضروری اولیا و دانش آموزان و تشکیل میز هدایت تحصیلی در این منطقه سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۹۸۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل میز هدایت تحصیلی در ستاد ثبت نام اصلی منطقه17

در این نشست مولایی گفت: با توجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی سعی می کنیم رفت و آمدهای مراجعین را کاهش دهیم. به این منظور پاره ای از اختیارات ستاد ثبت نام فرعی را می توانیم به مدارس تفویض کنیم. بدین ترتیب با تسهیل در امر ثبت نام دانش‌آموزان از تردد غیر ضروری آن ها جلوگیری شده و از تجمع مراجعین کاسته می شود. این امر در ارتباط با ثبت نام دانش آموزان در هنرستان ها مزیت دیگری نیز دارد، با حضور دانش آموز در هنرستان ها اطلاعات تخصصی لازم قبل از ثبت نام پیرامون رشته تحصیلی مد نظر ارائه می شود و تصمیم مناسب تری حاصل می شود.

در این جلسه که در دفتر معاونت متوسطه برقرار شد مدیران فنی حرفه ای و کاردانش ارائه راهکار هایی پیرامون ساماندهی و بهبود روند انتخاب رشته تحصیلی و افزایش آگاهی پیرامون رشته ها را داشتند.

همچنین در این جلسه تاکید شد در سال تحصیلی پیش رو توزیع متوازن رشته های تحصیلی با دقت مضاعف صورت می‌گیرد. در این راستا میز هدایت تحصیلی با حضور مشاورین مجرب و نمایندگانی از مدیران فنی حرفه ای و کاردانش در ستاد ثبت نام اصلی دایر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار