معاون استاندار:

صنعت ساخت و ساز مسکن باید در کرمانشاه تقویت شود

کرمانشاه (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به ضعف استان در حوزه ساخت و ساز مسکن، گفت لازم است با تلاش بیشتر این حوزه را که از ظرفیت اشتغالزایی خوبی نیز برخوردار است، تقویت کنیم.

کد مطلب: ۱۰۹۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
صنعت ساخت و ساز مسکن باید در کرمانشاه تقویت شود

به گزارش اداره استانداری کرمانشاه هدایت حاتمی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسکن و خودرو ۲ صنعت متحرک اقتصادی هستند که می توانند در رونق تولید کمک شایانی کنند.

وی با بیان اینکه در سیاست گذاری های توسعه ساخت و ساز مسکن در استان غفلت کرده ایم، افزود: متاسفانه سیاست منسجم و مشوقی خاص برای این صنعت پرسود وجود ندارد.

حاتمی خاطرنشان کرد: در حالی که حدود ۵۰ شهرک مناسب برای ساخت و ساز مسکن در شهر کرمانشاه داریم و سرمایه گذاران نیز تمایل زیادی بخصوص در سال جاری برای حضور در این صنعت نشان داده اند نتوانسته ایم بهره لازم را ببریم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه یادآور شد: متاسفانه در برنامه های راه و شهرسازی استان تمایلی به حضور در این صنعت نشان داده نشده است در حالی که می توان کارهای زیادی در این بخش انجام داد و اشتغالزایی خوبی ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه برای رفع مشکل بیکاری نیاز به پروژه های بزرگ دارد، گفت: یکی از مورادی که می تواند بیکاری را در استان کاهش دهد سرمایه گذاری روی صنعت مسکن و ساخت و ساز است.

حاتمی در پایان از مدیران بانک ها نیز خواست نسبت به پرداخت تسهیلات کرونا به افراد و بنگاه های اقتصادی سخت گیری را کنار گذاشته و نهایت همکاری را با آنها به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار