تذکر رسولی به شهرداری تهران برای صدور ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه حمل و نقل عمومی

تهران (پانا) - خزانه‌دار شورای شهر تهران به معاونت مالی شهرداری تهران برای صدور ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه حمل و نقل عمومی تذکر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تذکر رسولی به شهرداری تهران برای صدور ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت توسعه حمل و نقل عمومی

سید حسن رسولی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر به معاونت مالی شهرداری گفت: در عمل به بند دال تبصره پنج قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور و نیز مصوبه شماره ۱۶۰۲۵۷۴۱۳۳۹۰ مورخه ۱۳ مردادماه ۹۸ به عنوان مصوبه اصلاح بند الف تبصره چهارم مصوبه بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری تهران، سازمان ها و شرکت‌های تابعه، با توجه به مدت تعیین شده در دیوان محاسبات کل کشور که در ۳۱ تیر سال ۹۹ که پایان سال مالی ۱۳۹۸ است، صدور اوراق مشارکت به مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به منظور توسعه مترو و اتوبوسرانی به شهرداری تهران تذکر می‌دهم به فوریت نسبت به فراهم آوردن تمهیدات اجرایی جهت انتشار اقدام، و گزارش مربوطه را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کنند.

وی افزود: مطلع هستم که آقای هاشمی، آقای حناچی و سایر همکاران از طریق آقای همتی و آقای رئیس جمهور پیگیر این مسئله بودند. علت تذکر این است که فقط ۴۸ ساعت دیگر فرصت داریم و اگر اقدام موثری صورت نگیرد، مردم تهران و سیستم حمل و نقل عمومی از این مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان محروم خواهند ماند که آثار ناگوار آن را باید در نابسامانی سیستم حمل و نقل عمومی ببینیم. خواهشمندم تلاش ها را چند برابر کنید تا در مهلت تعیین شده به نتیجه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار