جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در فضای مجازی

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری مراسم پایانی چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان به صورت مجازی در روز چهارشنبه اول مرداد ۱۳۹۹ خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی در فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری با اشاره به برگزاری این مراسم در روز چهارشنبه (یکم مردادماه) گفت: مرحله استانی اختتامیه این برنامه گسترده فرهنگی در بهمن‌ماه سال گذشته در استان‌های مختلف برگزار شده بود که با توجه به شرایط به وجودآمده در اثر شیوع ویروس کرونا، اختتامیه سراسری آن به تعویق افتاد و در نهایت به‌صورت مجازی و با محوریت پایگاه اینترنتی شبکه ترویج کتاب‌خوانی ایران به آدرس bookpromotion.ir/live و در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و سایت آپارات برگزار خواهد شد.

این مراسم روز چهارشنبه (اول مردادماه ۱۳۹۹) و از ساعت ۲۱ تا ۲۲ برگزار خواهد شد و باشگاه‌های برگزیده، نامه‌های برگزیده، کلیپ‌های برگزیده، نویسنده برگزیده، تسهیلگر برگزیده و غیره معرفی خواهند شد.

جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان نزدیک به ۲۲ هزار باشگاه با بیش از ۳۳۰ هزار عضو دارد که زیر نظر ۲۰ هزار تسهیلگر در حال فعالیت است.

علاوه بر برگزاری اختتامیه، تالار گفت‌وگوی اجتماعی تسهیلگران با موضوع «بحث و بررسی شیوه‌های ادامه فعالیت جام باشگاه‌ها در شرایط شیوع ویروس کرونا» فعال خواهد بود. این تالار به مدت هفت روز فعال خواهد بود و در مرحله بعدی، دبیرخانه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی به جمع‌بندی نظرات تسهیلگران خواهد پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار