کلینیک فرهنگیان نیشابور شبانه روزی می شود

کلینیک فرهنگیان نیشابور جزء کلینیک های رتبه اول کشوری است

نیشابور(پانا)- معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت نیشابور از شبانه روزی شدن کلینیک فرهنگیان این شهرستان در روزهای آغازین مردادماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کلینیک فرهنگیان نیشابور شبانه روزی می شود

محمد ولی ایروانی در گفت و گو با پانا، گفت: کلینیک فرهنگیان نیشابور سال هاست به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به فرهنگیان عزیز و مردم مهربان شهر قلمدان های مرصع راه اندازی شده و مقرر شده از اول مرداد ماه در تمام شبانه روز پذیرای بیماران به خصوص فرهنگیان عزیز باشد.

وی ادامه داد: کلینیک فرهنگیان نیشابور جزء کلینیک های رتبه اول کشوری است که در بخش عمومی کلینیک، پزشکان پیراپزشکی، دندان پزشکی، کاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، پزشک عمومی و دربخش تخصصی کلینیک، دکتر زنان، قلب، مجرای ادراری، اعصاب و روان، مشاوره خانواده مشغول به کار هستند.

این مقام مسؤل بیان کرد: آزمایشگاه کلینیک فرهنگیان مجهز به به دستگاه بیولوژیک و پاتولوژی است که در دو سال اخیر خریداری شده است و ضریب تشخیص این دستگاه ها بسیار بالاست.

وی یاد آور شد: آزمایشگاه کلینیک به دستگاه ویتی سه هزار و 500 مجهز است که این دستگاه 90 میلیون آزمایش را همزمان تست گرفته و جواب آزمایش بدون دخالت پرستاران روی چاپگر قرار می گیرد.

ایروانی افزود: در بخش فیزیوتراپی 10 کابین موجود است که تمام تجهیزات این بخش تولید کشورهای اروپایی از جمله سوئیس است و آخرین دستگاه روز دنیا در حوزه فیزیوتراپی به شمار می رود. بخش کاردرمانی کلینیک در حقیقت مکمل بخش فیزیوتراپی است.

معاون پشتبانی آموزش و پرورش در ادامه گفت و گوی خود با پانا تصریح کرد: ازاول مرداد ماه سال جاری کلینیک فرهنگیان نیشابور با اهداف دانشکده علوم پزشکی و در جهت رفاه بیشتر فرهنگیان عزیز شبانه روزی می‌شود.

وی گفت: ما قصد داریم با شبانه روزی شدن کلینیک بخش سونوگرافی و رادیولوژی را راه اندازی کنیم تا بتوانیم بیشتر از قبل به فرهنگیان خدمت رسانی کنیم.

ایروانی در پایان با اشاره به اینکه کلینیک فرهنگیان روزانه از 250 تا 400 بیمار پذیرش می‌کند، افزود: فرهنگیان شاغل و ایثار گرانی که از بیمه طلایی برخوردار هستند ویزیت کلینیک برایشان رایگان است و پیشکسوتان فرهنگی با تخفیف ویژه ای نسبت به شاغلین ویزیت می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار