بازیگران جدید سریال جاسوسی امنیتی «خانه امن» معرفی شدند

تهران (پانا) - سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی به تیم بازیگران مجموعه تلویزیونی جاسوسی- امنیتی «خانه امن» پیوستند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بازیگران جدید سریال جاسوسی امنیتی «خانه امن» معرفی شدند

به گزارش سیمافیلم، تا به امروز بیش از 50 بازیگر اصلی جلوی دوربین احمد معظمی رفته اند و به تازگی سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی نیز به بازیگران «خانه امن» شدند.
لوکیشن این روزهای مجموعه «خانه امن» در تهران است و این گروه سکانس های مربوط به اتاق عملیات را تصویربرداری می کند.
بیش از 80 درصد «خانه امن» جلوی دوربین احمد معظمی رفته و این درحالی است که تدوین موازی آن هم توسط پریسا ناهیدپور در حال انجام است.
به تازگی سپیده خداوردی و سوگل طهماسبی به این مجموعه پیوسته‌اند. پیش از این حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، سیماتیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق و پرویز فلاحی پور به عنوان بازیگران «خانه امن» معرفی شدند و بزودی از دیگر بازیگران اصلی این سریال نیز رونمایی خواهد شد.
از دیگر عوامل «خانه امن» می توان به: تهیه کننده: ابوالفضل صفری، کارگردان: احمد معظمی، مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، مدیر تولید: کامیاب متولی، مشاور تهیه و تولید: مرتضی متولی، تدوین: پریسا ناهیدپور، مدیر برنامه‌ریزی: سید جواد حسینی، جلوه‌های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: محمدرضا ملکی، طراح لباس: آگرین صالحی، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، عکاس: سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات: فرید خضرایی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار