کسب 151 رتبه برتر استانی و 18 رتبه برگزیده کشوری حاصل تلاش دانش آموزان بافقی

بافق (پانا) - دانش آموزان بافقی در جشنواره فرهنگی ، هنری و قرآنی مفتخر به کسب 151 رتبه برتر استانی و 18 رتبه برگزیده کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب 151 رتبه برتر استانی و 18 رتبه برگزیده کشوری حاصل تلاش دانش آموزان بافقی

تلاش خستگی ناپذیر دانش آموزان بافقی در مسابقات فرهنگی، هنری و قرآنی منجر به کسب 151 رتبه برتر استانی و 18 رتبه برتر کشوری شد.

سیدجواد میرجعفری افزود: توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش یکی از موهبت های خداوند علیم است که آدمی در سایه تلاش و کوشش از این موهبت بهره خواهد جست و پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد ولحظه‌ها را ماندگار می‌سازد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش بافق ادامه داد: اینک در سایه تلاش و کوشش همه بزرگواران، دانش آموزان بافق ۱۵۱ رتبه برتر استان در مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری و ۱۸ رتبه کشوری در مسابقات قرآنی و هنری در فضای مجازی را کسب کرده اند.
وی ضمن قدردانی از همکاران خدوم حوزه پرورشی و فرهنگی بیان کرد: یقینا این موفقیت مرهون زحمات همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت، مدیریت محترم، معاونین و کارشناسان محترم اداره و حوزه فرهنگی و هنری، مدیران و معاونین محترم مدارس، مربیان تربیتی، آموزگاران، دبیران و هنر آموزان محترم بالاخص دانش آموزان و اولیای محترم بوده که ما را در این راه یاری کرده اند.

از خداوند سبحان برای همه عزیزان عرصه تعلیم و تربیت آرزوی موفقیت و شادکامی را مسئلت و مجددا این موفقیت را تبریک عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار