کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه ۲ زنجان:

عملکرد انجمن های اولیا و مربیان مدارس ناحیه 2در سال تحصیلی 99-98 مورد ارزیابی قرار گرفت.

زنجان(پانا)-کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان اموزش و پرورش ناحیه 2 از ارزیابی عملکرد انجمن های اولیا و مربیان در سطح مدارس ناحیه 2 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد انجمن های اولیا و مربیان مدارس ناحیه 2در سال تحصیلی 99-98 مورد ارزیابی قرار گرفت.

اسداله نظری پور کارشناس مسئول انجمن اولیا و مربیان ناحیه 2 گفت: از آنجایی که اهداف اموزش و پرورش در هر دوره تحصیلی از یک سو راهنمای مناسبی برای انسجام بخشیدن فعالیت در راستای اهداف غائی تربیت ، و از سوی دیگر ناظر بر رشد همه جانبه شخصیت متربی به شمار می رود ، بنابراین لازم است به منظور کیفیت بخشی ، توسعه و ارتقا سطح فعالیتها و عملکرد انجمن های اولیا و مربیان مدارس در راستای اهداف پیش بینی شده و ارزیابی از عملکرد آنها به منظور شناسایی انجمن های اولیا و مربیان برتر، به معرفی و تقدیر از آنها مبادرت ورزیده و نتایج و عملکرد آنها را بصورت کاربردی در اختیار سایر مدارس قرار داد.

نظری پور گفت : در نحوه ارزیابی با توجه به اهمیت موضوع و با عنایت به مصوبات شورای انجمن اولیا و مربیان فرمهای ارزیابی در دو نسخه (اداره و آموزشگاه) تکمیل و سه نفر بعنوان داور و سه نفر بعنوان ناظر بر ارزیابی( از نمایندگان اولیا منتخب در شورای ناحیه) داوری و نظارت نمودند.

او افزود : براساس این ارزیابی ها ده درصد مدارس،بعنوان مدارس برتر انتخاب شده است که شامل دو درصد بعنوان برتر کشوری،سه درصد استانی و پنج درصد ناحیه ای می باشند.

در پایان نظری پور از تلاشها و زحمات شورای انجمن اولیا و مربیان ناحیه و مدارس تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار