معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

کسب مقام اول استان زنجان درمرحله کشوری فراخوان ملی پرسش 20

زنجان(پانا)-نتایج بیستمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری با موضوع "آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و پرنشاط است؟ محیط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محیط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید" با درخشش دانش آموزان و کسب مقام اول اعلام شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام اول استان زنجان درمرحله کشوری فراخوان ملی پرسش 20

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود: در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد، پرسش ریاست جمهوری در اولین روز مهر ماه طرح و دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.در این فراخوان آثار دانش آموزان برگزیده مرحله منطقه و شهرستان به دبیرخانه‌های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین‌ها به دبیرخانه کشوری معرفی شدند. همکاران فرهنگی نیز آثار خود را به صورت مستقیم به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال کردند.

این مقام مسئول ضمن تبریک به جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان، گفت: استان زنجان با کسب 10 رتبه برتر دانش آموزی مقام اول را در بین 32 استان کسب کرده است.

گنج خانلو از مشارکت بیش از دو میلیون و پانصد هزار نفر- رشته دانش آموز و فرهنگی کشور در این فراخوان خبر داد و افزود: در پایان این مسابقات 95 نفر از دانش‌آموزان به‌ عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند که از بین این تعداد سهمیه استان زنجان 10 مقام برتر است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل خاطرنشان کرد: در جشنواره امسال دانش‌آموزان و معلمان و همچنین برای اولین بار معلمان مدارس غیر دولتی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلفی از جمله؛ بخش فرهنگی با زیرمجموعه رشته‌های ادبی(سخنوری، شعر و داستان کوتاه)، رسانه و فضای مجازی (وب‌نوشت)، و در بخش هنری با زیرمجموعه‌های هنرهای دستی و تجسمی، گرافیک (تصویرسازی، پوستر و عکاسی)، طراحی، نقاشی، نقاشی آبرنگ، نقاشی رنگ روغن و خوشنویسی (نستعلیق، شکسته‌نستعلیق)، نقاشی‌خط و کاریکاتور و حجم و مجسمه و همچنین هنر مفهومی، در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی و پویانمایی)، نمایشنامه‌نویسی (ویژه فرهنگیان) و هنرهای آوایی (سرود همگانی تلفیقی و سرود همگانی محلی) به ارائه اثر در این فراخوان پرداختند.

وی ادامه داد: پس از داوری مرحله استانی تعداد 88 اثر برتر به دبیرخانه کشوری معرفی شد که ضمن تبریک به برگزیدگان و جامعه فرهنگی استان اسامی نفرات برتر در مرحله کشوری را به شرح ذیل اعلام کرد:

اسامی دانش اموزان منتخب:

محمد جاویدان ، شهرستان خدابنده شعر

علی میکائیلو،ناحیه دو داستان کوتاه

سالار رادمهر، شهرستان ابهر نقاشی

حسین توکلی، ناحیه دو پوستر

نگین احمدی، شهرستان ابهر وبلاگ نویسی

سیده مائده نبوی، شهرستان ایجرود گرایش وبلاگ نویسی

نازیلا حبیبی، ناحیه دو فیلم کوتاه گرایش داستانی

فاطمه حسنلو، ناحیه یک فیلم کوتاه گرایش مستند

عرفان بابالی، ناحیه یک فیلم کوتاه گرایش پویانمایی

آناهیتا سفالی، ناحیه دو فیلم کوتاه گرایش پویانمایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار