کرونا ۱۸۸ قربانی دیگر گرفت؛ ۱۰ استان در وضعیت قرمز

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۱۶۶ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت ۱۸۸ تن دیگر از هموطنانمان بر اثر کرونا جان باختند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
کرونا ۱۸۸ قربانی دیگر گرفت؛ ۱۰ استان در وضعیت قرمز

سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۳ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

وی گفت: تا کنون ۲۲۳ هزار و ۳۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند. ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، گفت: استان های آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند. در استان های خوزستان و زنجان با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد روند کاهش در ابتلا و بستری بیماران هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار