تسهیل حفاظت از محیط زیست با حمایت قضایی

اردبیل (پانا)- مدیرکل حفاظت محیط زیست اردبیل عنوان کرد با حمایت قضایی کوثر حفاظت از محیط زیست منطقه تسهیل شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تسهیل حفاظت از محیط زیست با حمایت قضایی

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست اردبیل، سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در نشست با رییس دادگستری شهرستان کوثر گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع محیط زیست، از مساعدت رییس دادگستری این شهرستان در حمایت از محیط زیست شهرستان کوثر در برخورد با جرایم محیط زیستی قدردانی کرد.

او افزود: با حمایت دستگاه قضایی این شهرستان از محیط زیست مراقبت از محیط زیست و حیات وحش منطقه نیز برای محیط‌بانان تسهیل شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با توجه به اهمیت منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در حال حاضر با اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته پاسگاه‌ محیط‌بانی در منطقه احداث و در هفته محیط زیست مورد بهره برداری قرار گرفت که با حضور شبانه روزی محیط بانان در منطقه و همچنین گشت و کنترل های سیار یگان حفاظت شهرستان کوثر امنیت در زیستگاههای منطقه دو چندان شده است.

افزود: به منظور جلوگیری از حریق‌های احتمالی در منطقه نیز تیم واکنش سریع یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر تشکیل و پایش و بررسی مناطق جهت جلوگیری از آتش‌سوزی در اولویت قرار داده شده است.

جعفری، رییس دادگستری کوثر نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مجموعه دادگستری شهرستان در کنار محیط زیست است بر ضرورت توجه بیشتر به مسائل زیست محیطی این شهرستان و افزایش سطح مراقبت از حیات وحش و عرصه‌های طبیعی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار