استاندار البرز :

وضعیت کرونایی البرز همچنان قرمز است

کرج(پانا)- استاندار البرز با اشاره به تداوم وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان از تمدید اعمال محدودیت‌ها از تاریخ ۲۸ تیرماه به مدت یک هفته دیگر به منظور توقف چرخه شیوع کرونا در استان طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت کرونایی البرز همچنان قرمز است

به گزارش ایسنا ، عزیزاله شهبازی روز شنبه ۲۸ تیرماه با اعلام این خبر افزود: این محدودیت‌ها برای تمامی شهرستان‌های البرز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پس از اینکه روند شیوع کرونا در البرز شتاب گرفت، اعمال محدودیت فعالیت در استان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی درخواست شد و تاکنون برای سه هفته متوالی اجرایی شده است.

استاندار البرز گفت: اگر حمایت‌های همیشگی مردم از مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمرنگ شود به طور قطع با وجود میل باطنی، شاهد محدودیت‌های بیشتری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این محدودیت‌ها شامل تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی،آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی و ورزش های دربرخورد از جمله کشتی و کاراته،کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها،مراکز تفریحی، آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار