وزیر بهداشت، روند افزایش بیماران کرونا در کهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است

۳۸ بیمار بر اثر کرونا در کهگیلویه وبویراحمد جان خود را از دست داده اند

یاسوج (پانا) - وزیر بهداشت در جلسه ویدئو کنفرانس با استانداران کهگیلویه وبویراحمد از وضعیت انتشار ویروس کرونا در کهگیلویه وبویراحمد ابراز نگرانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت، روند افزایش بیماران کرونا در کهگیلویه وبویراحمد نگران کننده است

سعید نمکی اظهار کرد: این استان به مانند خوزستان پیک این بیماری را پشت سر نگذاشته و ممکن است در روز‌های آینده با شرایط سختی مواجه شود.
او خطاب به استاندار و مسئولان استان گفت: تمنا می‌کنم مراقبت‌ها و رصدهایتان را بیشتر کنید.

وزیر بهداشت به ضرورت مراقبت‌های بیشتر در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل وجود مکان‌های گردشگری فراوان و فرهنگ کوچ و ییلاق‌نشینی اشاره کرد و افزود: باید با مدیریت بیشتر از افزایش شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

نمکی به مسئولان کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: اگر روزی آمار مبتلایان به کرونا در این استان کم شد بی‌خیال نباشندو تلاششان را کم نکنند.

استاندارکهگیلویه وبویراحمد هم با ارائه گزارش از عملکرد ستاد کرونای این اسان گفت: دستگاه ها، اصناف، پاساژ‌ها و نانوایی‌ها از ارائه هرگونه خدمات به کسانی که رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند خوداری می‌کنند.
حسین کلانتری نیز از مردم خواست مراسم‌های عروسی خود را به تاخیر بیندازند و مراسم عزاداری را تا حد امکان به صورت متراکم برگزار نکنند.

او با بیان اینکه ۲۰ طرح بهداشتی با اعتباربیش از ۶۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های بویراحمد و گچساران است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: تاکنون ۲ هزارو ۶۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که از این تعداد ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

پرویز یزدانپناه افزود: در حال حاضر ۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین استان بستری هستند.

او با بیان اینکه ۶ بیمار کرونایی هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند ادامه داد: متاسفانه تاکنون ۳۸ بیمار بر اثر کرونا در کهگیلویه وبویراحمد جان خود را از دست داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار