معاون سوادآموزی استان بوشهرخبر داد :

درصدد حل مشکل بیمه ای بیش از 668 آموزشیار سوادآموزی استان هستیم

بوشهر(پانا)_معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:در سال جاری درصدد حل نهایی مشکل بیمه ای بیش از 668 آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی در استان هستیم.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
درصدد حل مشکل بیمه ای بیش از 668 آموزشیار سوادآموزی استان هستیم

عباس امید در نشستی با رئیس و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در بوشهر با تقدیر از همکاری تنگا تنگ این صندوق با اداره کل آموزش و پرورش استان،اظهار کرد: در سال جاری با همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و حمایت مدیریت ارشد آموزش و پرورش استان درصدد حل نهایی مشکل بیمه ای بیش از 668 آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی در استان هستیم.

معاون سوادآموزی استان با عنوان اینکه تعداد آموزشیاران و آموزش دهندگان دارای مشکلات بیمه ای در استان در حال افزایش است،با تاکید یادآور شد:تعداد ذکر شده 668نفر مربوط به آماری است که تاکنون از 18 شهرستان و منطقه آموزش و پرورش به این معاونت ارسال شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه بیشتر این آموزشیاران وآموزش دهندگان رسمی و پیمانی سوادآموزی جزو بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری می باشند، تاکنون در مورد حل مشکلات بیمه ای این افراد با مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در استان مذاکرات ثمربخشی داشته ایم.

امید ادامه داد: با روحیه خوب همکاری که از مسئولان بیمه ای استان و مدیرکل تامین اجتماعی انتظار است طی نشست هایی که بزودی با آنها خواهیم داشت با همکاری دو دستگاه برای مشکلات آموزشیاران سوادآموزی بیمه شده تامین اجتماعی راه حل پیدا شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش تقدم و تأخر زمان در حل مشکلات فرهنگیان بازنشسته جایز ندانست و تصریح کرد: دیدگاه مدیریت ارشد آموزش و پرورش استان این است که حل مشکلات مربوط به فرهنگیان بازنشسته سوادآموزی باید اولویت نخست قرار گیرد.

او افزود: همه شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش استان بایدبصورت جدی پیگیر باشند تا در اسرع وقت اطلاعات مربوط به سوابق و اسناد بیمه ای کارکنان و آموزشیاران نهضت سواد آموزی به این اداره کل انتقال یابد.

در ابتدای این نشست داریوش کشتکار،مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در بوشهر با بیان اینکه" افتخاری بالاتر از خدمت به فرهنگیان بازنشسته نمی داند."گفت:تاکنون تمام توان خود را برای حل مشکلات فرهنگیان بازنشسته سوادآموزی بکار بسته و این روند با قوت ادامه خواهد یافت.

وی با مثبت ارزیابی نمودن تعامل بین صندوق بازنشستگی کشوری و آموزش و پرورش در استان، افزود:میزان همکاری دو دستگاه در نتیجه کار ما تاثیر بسزایی داشته است.

کشتکار با تاکید افزود: این صندوق برای حل مشکلات فرهنگیان بازنشسته سوادآموزی استان آماده همه گونه همکاری در چارچوب قانون با آموزش و پرورش در استان می باشد.

لازم به یادآوریست در این دیدار علی ریشهری، رئیس امور اداری اداره کل آموزش و پرورش در خصوص مسائل بیمه ای آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی توضیحاتی ارائه کرد.

در خاتمه این دیدار عباس امید به نمایندگی از مدیرکل آموزش و پرورش استان از رئیس و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار