پرسش مهر 20 و افتخار آفرینی دانش آموزان و فرهنگی گیلانی

رشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموز و پرورش استان گیلان گفت در رقابت های پرسش مهر 20، در بخش دانش آموزی 2 مقام اول، یک رتبه دوم و یک عنوان سوم و همچنین یک مقام اول در قسمت رقابت های فرهنگیان به دست آمد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پرسش مهر 20 و افتخار آفرینی دانش آموزان و فرهنگی گیلانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به موفقیت های دانش آموزان استان در بیستمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری با عنوان ضرورت نشاط افزایی و راهکارهای دل پذیرتر شدن محیط مدارس اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 56 هزار و 254 دانش آموز و فرهنگی آثار خود در سایت همگام ارائه کردند که از این تعداد 74 اثر به دبیرخانه کشوری پرسش مهر 20 ارسال شد.

وی افزود: در این رقابت ها در رشته شعر حنانه علی اکبری و در رشته فیلم کوتاه پارسا انصاری هر 2 از ناحیه دو رشت رتبه های اول را به خود اختصاص دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خاطرنشان کرد: سید رضا جلیلی از تالش و علی عابدینی از آستانه اشرفیه رتبه های دوم و سوم را در رشته شکسته نستعلیق از آن خود کردند.

عباسی غریب در ادامه افزود: در بخش فرهنگیان نیز فرزانه محمودی از رودبنه در رشته پویانمایی توانست مقام اول رقابت های پرسش مهر 20 ریاست جمهوری را به دست آورد.

گفتنی است در جشنواره امسال دانش‌آموزان و معلمان و همچنین برای اولین بار معلمان مدارس غیردولتی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلفی از جمله؛ بخش فرهنگی با زیرمجموعه رشته‌های ادبی (سخنوری، شعر و داستان کوتاه)، رسانه و فضای مجازی(وب‌نوشت)، و در بخش هنری با زیرمجموعه‌های هنرهای دستی و تجسمی، گرافیک (تصویرسازی، پوستر و عکاسی)، طراحی، نقاشی، نقاشی آبرنگ،‌ نقاشی رنگ روغن‌ و خوشنویسی(نستعلیق، شکسته‌نستعلیق)، نقاشی‌خط وکاریکاتور و حجم و مجسمه و همچنین هنر مفهومی در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه (مستند، داستانی و پویانمایی)، نمایشنامه‌نویسی (ویژه فرهنگیان) و هنرهای آوایی (سرود همگانی تلفیقی و سرود همگانی محلی) به ارائه اثر در این فراخوان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار