مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

آغاز به کار دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از آغاز به کار دبیرخانه سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به آغاز به کار دبیرخانه سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط پیش آمده در سطح جهانی و شیوع بیماری کرونا قادر به برگزاری این جشنواره به صورت حضوری نخواهیم بود اما تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در بستر فضای مجازی بتوانیم آثار دانش‌آموزان برگزیده و منتخب استان‌ها را به دقت مورد ارزیابی قرار داده و جشنواره سی و هشتم را با رویکردی نوین ارائه کنیم.

او با تأکید بر اینکه سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان سراسر کشور در پنج بخش برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش‌های هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی، آفرینش‌های ادبی و پژوهشی، هنرهای آوایی و هنرهای دستی و تجسمی از جمله بخش‌هایی است که در این جشنواره آثار منتخب دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: امسال برای اولین بار آثار کانون‌های فرهنگی و تربیتی نیز در دو بخش هنرهای نمایشی و هنرهای آوایی نیز پذیرش و مورد داوری قرار خواهند گرفت که می‌تواند حرکتی در جهت رشد هر چه بیشتر این هنرها در سطح کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور باشد.

صیدلو با اشاره به تغییر شیوه دریافت آثار در بستر فضای الکترونیک، تصریح کرد: امیدواریم این تغییرات منجر به مشارکت بیش از پیش دانش آموزان و استان‌ها در سطح این جشنواره باشد.

او در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته چیزی در حدود ۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارائه شد که از این میان ۲ هزار اثر به مرحله کشوری راه یافتند که امیدواریم امسال نیز بتوانیم این جشنواره را در سطح وسیع‌تری نسبت به سال‌های گذشته برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار