وحدت و انسجام بین قوا لازمه رفع مشکلات مردم است

پزشکیان: نماینده باید در چارچوب قانون به وظیفه نظارتی و تقنینی خود بپردازد لذا بی‌احترامی و رفتار خارج از چارچوب برازنده مجلس نیست

تهران (پانا) - نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد وحدت و انسجام بین قوا و استفاده از ظرفیت همه گروه‌های سیاسی در شرایط تحریمی لازمه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
وحدت و انسجام بین قوا لازمه رفع مشکلات مردم است

به گزارش روابط عمومی مجلس، مسعود پزشکیان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: «قدم اول برای رفع مشکلات معیشتی مردم و تعامل سازنده بین قوا وحدت و انسجام است. هر حرکتی منطبق با منطق و عقلانیت باشد، به نتیجه خواهد رسید.»

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: «مقام معظم رهبری تاکید داشتند که نمایندگان مجلس حق توهین یا تهمت به کسی را ندارند، نماینده باید در چارچوب قانون به وظیفه نظارتی و تقنینی خود بپردازد لذا بی‌احترامی و رفتار خارج از چارچوب برازنده مجلس نیست.»

وی افزود: «انسجام و وحدت در وضعیت کنونی کشور به ویژه در شرایطی که فشارهای بیرونی افزایش یافته، ضروری است. ما باید با همه توان از ظرفیت همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی استفاده کنیم و با داشتن نگاه فراجناحی مسائل و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهیم.»

پزشکیان یادآور شد: «مجلس با حرکت در مسیر اعتدال با انسجام و وحدت می‌تواند راهکارهای قانونی برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به دولت ارایه کند. هماهنگی و تعامل قوا برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب ضرورت دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار