معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین:

دانش آموزان و فرهنگیان قزوین مشارکت جدی در جشنواره «مهتاب در نور» داشته باشند

قزوین (پانا) - معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین بر مشارکت جدی دانش آموزان و فرهنگیان استان در جشنواره فرهنگی و هنری مهتاب در نور تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان و فرهنگیان قزوین مشارکت جدی در جشنواره «مهتاب در نور» داشته باشند

حجت الاسلام علی انصاری در گفتگو با پانا، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی و هنری مهتاب در نور که به موضوع عفاف و حجاب توجه دارد، مختص دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی و فرهنگیان محترم است که تا پایان شهریور ماه 99 فرصت دارند آثار خود را از طریق شبکه شاد ارسال کنند.

وی اعلام کرد: فرهنگیان عزیز می توانند در رشته های مقاله نویسی، کتابخوانی، ارائه تجربیان موفق، ایده های نو و خلاقانه در ترویج عفاف و حجاب و همچنین دانش آموزان ابتدایی در کتابخوانی، دلنوشته و عکاسی و دانش آموزان متوسطه در کتابخوانی، عکاسی و طراحی پوستر، طراحی لباس، تولید پادکست و خاطره نویسی شرکت کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین، مسئله عفاف و حجاب را یکی از مسائل مهم جهان اسلام دانست و گفت: استکبار جهانی از طریق تهاجم فرهنگی و عادی سازی برخی مسائل مخالف شئونات اسلامی به دنبال این است تا به نوجوانان و جوانان ضربه وارد کند؛ بنابراین وظیفه ما در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دانش آموزان و فرهنگیان دوچندان است و باید در این بخش به صورت جهادی وارد شد.

انصاری با اشاره به جشنواره فرهنگی و هنری مهتاب در نور، اظهار کرد: این جشنواره فرصت و انگیزه خوبی است تا دانش آموزان بیشتر با مسئله عفاف و حجاب آشنا شوند و امیدواریم جشنواره فرهنگی و هنری مهتاب در نور یک بازخورد خوبی را در بین دانش آموزان در خصوص مسئله عفاف و حجاب داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار