در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی عنوان شد؛

بنیاد مسکن و برخی بانک ها باید سرعت عمل بیشتری به اقدامات شان بدهند

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه با وجود تلاشهای صورت گرفته هنوز رضایتمندی مردم زلزله زده حاصل نشده است، عنوان کرد رضایت مردم ملاک اصلی ارزیابی اقدامات دستگاه های اجرایی است. تا پیش از رسیدن فصل سرما باید بازسازی مناطق زلزله زده به اتمام برسد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
بنیاد مسکن و برخی بانک ها باید سرعت عمل بیشتری به اقدامات شان بدهند

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی که با حضور مدیران بانکی و دستگاه های اجرائی در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، با اشاره به گزارش مدیران بانک های عامل تصریح کرد: برخی از بانک ها از برنامه زمانبندی در پرداخت تسهیلات احداث و معیشتی عقب هستند و باید تا اواسط هفته آینده نسبت به اتمام این امر اقدام کنند.

وی به مدیران بانک های صادرات، کشاورزی، مسکن و ملی دستور داد هر چه سریعتر نسبت به پرداخت تسهیلات بازسازی اقدام کنند.

شهریاری با تاکید بر اینکه هیچ توجیهی در قبال کم کاری برخی دستگاه های اجرائی در مناطق زلزله زده قابل قبول نیست گفت: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد باید در دسترس مردم باشد. شایسته نیست مردم زلزله زده برای تامین مصالح بازسازی متحمل هزینه های سنگین حمل و نقل شوند.

استاندار آذربایجان غربی وظیفه بنیاد مسکن را سنگین توصیف کرد و افزود: بنیاد مسکن باید از طریق استان های معین و ستاد مرکزی نسبت به تامین ماشین آلات سنگین برای حمل و نقل مصالح از جمله شن و ماسه اقدام کند.

محمدمهدی شهریاری گفت: هزینه های ساخت هر روز افزایش می یابد و می طلبد دستگاه های اجرایی هر چه سریعتر به تعهدات خود عمل کنند.

در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران بانکی و برخی مدیران دستگاه های اجرائی و فرماندار خوی گزارشاتی از روند بازسازی و مسائل مربوطه ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار