پیام تسلیت رییس منطقه یازده فدراسیون تنیس روی میز ایران بمناسبت درگذشت پوربهی و چاهی بخش

بوشهر(پانا)_ پیام تسلیت رییس منطقه یازده فدراسیون تنیس روی میز ایران بمناسبت درگذشت مجید چاهیبخش از مربیان باشگاه ایرانجوان بوشهر و عبدالمحمد پوربهی پیشکسوت باشگاه ورزشی شاهین بوشهر منتشر شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رییس منطقه یازده فدراسیون تنیس روی میز ایران بمناسبت درگذشت  پوربهی و چاهی بخش

خلیل شیخیانی با انتشار پیامی درگذشت مجید چاهیبخش از مربیان باشگاه ایرانجوان بوشهر و عبدالمحمد پوربهی پیشکسوت باشگاه ورزشی شاهین بوشهر را تسلیت گفت.

در پیام رییس منطقه یازده فدراسیون تنیس روی میز کشور آمده است:

تنها اوست پایدار

پیام تسلیت رییس منطقه یازده فدراسیون تنیس روی میز کشور و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر به جامعه ورزش و خانواده‌ های محترم پوربهی و چاهی بخش

بقا مختص ذات خداوند است و ما همه مسافر این عالم هستی هستیم. دیر یا زود همه به سوی پروردگار باز می گردیم. در جهان هستی کردار نیک و نام نیک همیشه زنده خواهد ماند و در تاریخ بشریت زندگی خواهد کرد.

نام مردان اخلاق و مردانگی، انسانیت و کرامت انسانی و مردمداری زنده یاد عبدالمحمد پوربهی‌ موسس و پدر شاهین بوشهر و درس آموخته مکتب شاهین بزرگ ایران و زنده یاد مجید چاهی بخش مرد نیک روزگار و از پیشکسوتان و بزرگان ورزش استان و‌ ایرانجوان که همانا محور دوستی و‌ مودت بودند در تاریخ اخلاق و ورزش استان بوشهر و ایران زنده خواهد ماند.
درگذشت این دو اسطوره را به جامعه بزرگ ورزش ایران و بوشهر و خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم. از خداوند برای این نیک‌نامان‌ مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار