بهره برداری از قطعه دوم چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت تا هفته دولت

خرم‌آباد(پانا)- مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اعلام کرد قطعه دوم چهارخطه جاده خرم‌آباد - کوهدشت به طول ۸.۶ کیلومتر آماده آسفالت است که با تامین قیر مورد نیاز تا هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از قطعه دوم چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت تا هفته دولت

به گزارش ایرنا، رضا خالقی به خبرنگاران اعلام کرد: این مسیر در مجموع ۸۶ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۶۵ کیلومتر آن به صورت چهارخطه بازسازی شده و زیربار ترافیک قرار دارد.

وی ادامه داد: ۲۱ کیلومتر مابقی نیز در سه قطعه در قالب آرامستان خضر خرم آباد تا فرودگاه به طول هشت کیلومتر و قطعه دوم با احداث واریانت (محور) جدید به طول پنج کیلومتر در دست اقدام است که پیمانکار این قطعه از ماه گذشته تغییر یافته و در این مدت از پیشرفت ۳۰ به ۳۵ درصد رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: با بهره برداری از قطعه سوم به طول ۸.۶ کیلومتر تا هفته دولت؛ در مجموع ۷۴ کیلومتر از جاده خرم آباد - کوهدشت چهارخطه خواهد شد و دو قطعه دیگر نیز تا سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: لرستان دارای جاده ها و مسیرهای کوهستانی و سخت گذر بوده که انجام عملیات راهسازی در این منطقه فنی، زمانبر و هزینه بردار است، اما دولت توجه مطلوبی به این استان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار