نماینده ولی فقیه در گیلان:

کاهش ارزش پول ملی از معضلات کشور است

دستگاه های نظارتی برای کنترل گرانی تلاش کنند

رشت ( پانا) - نماینده ولی فقیه در گیلان اعلام کرد مسئولان برای کنترل تورم، گرانی ها و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کاهش ارزش پول ملی از معضلات کشور است

به گزارش ستاد نماز جمعه رشت، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه امروز رشت، گفت: گرانی های بی منطق در کشور، فشار اقتصادی بر مردم و کاهش ارزش پول ملی از معضلات کشور است که دستگاه های نظارتی باید برای کنترل گرانی ها بیشتر تلاش کنند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به شروع به کار مجلس یازدهم گفت: وجود نمایندگان جوان، نیروهای پرتوان و با انگیزه و مدیران باسابقه باعث شده تا به فرموده رهبر انقلاب این مجلس قوی ترین و انقلابی ترین مجلس باشد.

وی با تاکید بر همراهی مجلس یازدهم با دولت در برطرف کردن مشکلات جامعه افزود: برای تورم افسار گسیخته و رفع مشکلات جامعه همه باید با هم همکاری کنند.

امام جمعه رشت به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج اشاره و تصریح کرد: این روز فرصت خوبی برای انجام ازدواج های آسان جوانان است، چون ازدواج خوب باعث آرامش روحی و روانی جوانان و در نهایت سلامت جامعه می شود و نسل امت مسلمان را زیاد می کند.

آیت الله فلاحتی همچنین از مردم خواست نکات بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا رعایت کنند و از نمازگزاران هم به سبب رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی در نماز جمعه قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار