افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌های پراکنده در برخی نقاط کشور گفت دمای هوا از فردا (۲۸ تیر) حدود ۳ تا ۶ درجه در نوار شمالی افزایش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

صادق ضیائیان درباره وضع جوی به پانا گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه (۲۸ تیر) نیز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی گفت: طی ساعات بعد ازظهر دو روز آینده در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات زاگرس واقع در استان‌های فارس، اصفهان و قم نیز رشد ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز یکشنبه تا سه شنبه (۲۹ تا ۳۱ تیر) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف است و حدود ۳ تا ۶ درجه افزایش دما در نوار شمالی خواهیم داشت، تصریح کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیائیان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ تیر) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۲۹ تیر) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار