کسب هشت رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان خراسان رضوی در بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری

مشهد(پانا)- رییس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی از کسب هشت رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان استان در بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب هشت رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان خراسان رضوی در بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی، احمدرضا افشاری با اشاره به اعلام نتایج برگزیدگان کشوری پرسش مهر اظهار کرد: استان خراسان رضوی توانست در بیستمین دوره جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری در بخش دانش آموزی با کسب ۲ رتبه اول سیده زهرا شاکری در رشته شعر و سید علی جلالی در رشته شعر، ۵ رتبه دوم سهیلا بازلی در رشته پوستر، فرزانه چک در رشته سخنوری، محمد حنایی و زهرا خاکشور در رشته فیلم مستند و یگانه آرین آرا در رشته شعر و ۱ رتبه سوم سپهر آل مراد در رشته نقاشی مجموعا با ۸ رتبه مقام دوم کشور را به دست آورد. همچنین در بخش فرهنگیان خانم بهاره بوستانچی در رشته نقاشی رتبه اول، خانم مریم مقدم در رشته نقاشی خط رتبه دوم، خانم مریم جنت آبادی در رشته فیلم رتبه دوم و آقای محمد رضا برزو در رشته نمایشنامه نویسی رتبه سوم و مجموعا با ۴ رتبه در این دوره موفق به کسب رتبه شدند.

وی افزود: پرسش مهر فرصتی برای ورود استعدادها و پردازش توانمندی بالقوه دانش‌آموزان است و از سویی شناسایی چالشها و نقاط قوت که از سوی دانش‌آموزان تحقیق و بیان می‌شود ، می‌توان به مسئولین کشور کمک کند.

افشاری با اشاره به وضعیت کنونی کشور که در حال مقابله با ویروس کرونا است، گفت: در آینده ای نزدیک، از طریق ویدئو کنفرانس با برگزیدگان ارتباط برقرار کرده و از آنها تقدیر به عمل خواهیم آورد.

رئیس اداره فرهنگی هنری خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسش مهر سال ۹۹ با مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان همراه باشد تا بتوانیم شاهد رشد کمی و کیفی بیشتر در حوزه های فرهنگی و هنری استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار