تحلیل تعلیق آزمون تیزهوشان از نگاه دانش آموزان

تهران (پانا) - با اعلام به تعویق افتادن آزمون تیز هوشان آن هم دو روز مانده به زمان برگزاری از چند نفر دانش آموزان شرکت کننده نظرشان را جویا شدم.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تحلیل تعلیق آزمون تیزهوشان از نگاه دانش آموزان

فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد آزمون ورودی مدارس سمپاد به علت شیوع کرونا حداقل دو هفته به تعویق افتاده است.
این خبر دو روز قبل از برگزاری آزمون باعث تعجب و حیرت شرکت کنندگان شد. که باعث به وجود آمدن نظرات مثبت و منفی فراوانی بود.
آیناز فرح بخش، دانش آموز پایه ششم ابتدایی نظر خود را اینگونه بیان کرد: اگر آزمون در زمان خود برگزار میشد بهتر بود زیرا از استرس و فشار درسی ای که مدت هاست بر روی وجود دارد، کاسته میشد!
نسترن زعفرانیه، دانش آموز پایه نهم گفت: از نظر من اعلام عقب افتادن آزمون دو روز قبل از برگزاری تصمیم گیری خوبی بود زیرا اگر زود تر اعلام میکردن احتمال اینکه با پشت کار کمتر بخوانیم بود.
هما حریری دانش آموز پایه ششم نیز در این خصوص گفت: برگزاری دیرتر باعث تمرکز بیشتر و یاد گیری مطالب بیشتر می باشد و من به عنوان دانش آموزی پایه ششم بسیار از این تصمیم راضی و خشنود هستم.
پرنیان گلی دانش آموز پایه نظر خود را این گونه عنوان کرد: از نظر من بهتر بود در زمان مقرر آزمون برگزار میشد زیرا به علت نزدیکی آزمون به امتحانات پایان ترم مطالب را به خوبی به یاد می اوردیم و با جابه جایی زمان آزمون موجب فراموشی برخی مطالب میشود.


*لیلا علم خانی، خبرنگار دانش آموز منطقه۴

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار