خانه مطبوعات نقش اساسی در رشد و پیشرفت رسانه ها دارد

بوشهر(پانا)_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت خانه مطبوعات نقش اساسی در رشد و پیشرفت رسانه ها و ایجاد وحدت و همدلی بین نشریات دارد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
خانه مطبوعات نقش اساسی در رشد و پیشرفت رسانه ها دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، فاطمه کرمپور در آیین اعلام نتیجه انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های استان، بیان کرد: مطبوعات به عنوان رکن چهارم، نقش ویژه‌ای در ارتباط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دولت ها و ملت های جهان دارد .

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی رسانه ها و مطبوعات آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در راستای توسعه حوزه های مختلف کشور است، افزود: مطبوعات در بین دیگر رسانه ها از توان بیشتری برای تنویر افکار عمومی و بالا بردن سطح آگاهی افراد جامعه برخوردار است .

کرمپور عنوان کرد: امروزه فضای مجازی پایگاه اصلی اخبار و اطلاعات است که توانسته با عمر کوتاه فعالیت، بیشترین تاثیرگذاری نسبت به دیگر رسانه ها بین مردم داشته باشد .

وی اظهار کرد: مطبوعات و رسانه ها ضمن سنتی بودن به فعالیت در فضای مجازی نیز توجه ویژه کنند .

کرمپور با اشاره به اینکه خانه مطبوعات نقش اساسی در رشد و پیشرفت رسانه ها دارد، افزود: این تشکل صنفی علاوه بر حل کردن مشکلات حوزه مطبوعات، باعث وحدت و همدلی رسانه های محلی و دیگر نشریات می شود .

وی به سابقه دیرینه استان بوشهر در حوزه نشر و نشریه اشاره کرد و بیان داشت: بوشهر با چاپ، نشر و توزیع روزنامه‌ و هفته‌نامه‌هایی چون "ندای جنوب"، "سنگلاخ"، "دریا کنار"، "پست خلیج"، "عرشه"، "طلوع"، "مظفری"، "ندای حق" و دیگر نشریات سابقه صد ساله در داشتن مطبوعات دارد .

کرمپور به مشارکت 74 درصدی اعضاء خانه مطبوعات و رسانه های استان در انتخابات اشاره کرد و گفت: این میزان شرکت کننده نشان دهنده حساسیت اعضاء و اصحاب رسانه و قلم به این مرکز فرهنگی است .

وی ضمن تشکر از هیات مدیره سابق خانه مطبوعات استان، افزود: فعالیت های خوب و تاثیرگذاری در دوره گذشته صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

کرمپور خاطرنشان کرد: تعامل، هم افزایی و استفاده از پیشکسوتان و صاحبنظران رمز موفقیت در مسئولیت ها است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان برای اعضاء جدید خانه مطبوعات و رسانه های استان آرزوی موفقیت کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار