در سه‌ماهه نخست امسال انجام شد؛

پرداخت بیش از ۴۰ میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره مسکن به مددجویان زنجانی

زنجان (پانا) - بیش از ۴۰ میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت بیش از ۴۰ میلیون تومان کمک‌هزینه اجاره مسکن به مددجویان زنجانی

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت ارائه خدمات موردنیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن ، گفت: رویکرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت توانمندسازی آن‌ها در بخش‌های مختلف بوده و خدمات متعددی به‌منظور تحقق این راهبرد به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود.

وی محور اصلی ارزیابی فعالیت‌های کمیته امداد را اثربخشی خدمات و عدالت محوری در بهره‌مندی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت از خدمات این نهاد عنوان کرد و افزود: با هدف اثربخشی خدمات ارائه‌شده در حوزه محرومیت‌زدایی به‌ویژه توانمندسازی و توجه به عدالت محوری در حوزه خدمت‌رسانی، خدمات مختلف این نهاد بر اساس نیاز خانواده‌های تحت حمایت و اولویت‌بندی انجام‌شده به آن‌ها ارائه می‌شود.

صفری در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات مسکن به‌عنوان یکی از اقلام پرهزینه و توانمند ساز در قالب خرید، ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان تحت حمایت از سرفصل‌های مهم خدمتی این نهاد در این بخش است، ادامه داد: پرداخت کمک‌هزینه اجاره و ودیعه مسکن به مددجویان فاقد مسکن از برنامه‌های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت مشمول دریافت این خدمات است.

وی در ادامه از پرداخت کمک‌هزینه اجاره مسکن به ۲۲۶ مددجوی تحت حمایت این نهاد در سه‌ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: به همین منظور بیش از ۴۰ میلیون تومان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی در سه‌ماهه نخست امسال به مددجویان مشمول دریافت این خدمت مساعدت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار