مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب نهضت تعاون وکمک به قشرهای ضعیف در کمیته امداد زنجان اجرایی می شود

زنجان (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از تشکیل نهضت کمک به مددجویان تحت حمایت و قشرهای ضعیف و خانواده های نیازمند جامعه در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب نهضت تعاون وکمک به قشرهای ضعیف در کمیته امداد زنجان اجرایی می شود

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه تبیین برنامه های مشارکتهای مردمی وتجلیل از همکاران این حوزه در رزمایش ملی همدلی برای ایران همدل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به نیاز امروز کشور در جهت گسترش ادامه نهضت کمک مومنانه که حضرت آقا در بیانات اخیر خود اعلام کرده اند باید با کار جهادی نهضت کمک به قشرهای ضعیف شکل بگیردتا بار دیگر کشور را از طراوت کمک به قشرهای ضعیف سرشار کنیم.

وی ضمن قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان زنجان گفت: در طرح مواسات و همدلی که در رمضان سال جاری با جوشش مردمی و با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری برگزار شد، اقدامات موثر واثر بخشی انجام گرفت.

صفری ادامه داد: مردم پایتخت شور وشعور حسینی همواره در کارهای خیر و احسان پیشرو بوده و در یاری رساندن و کمک به نیازمندان پیشقدم هستند و بار دیگر فرامین حضرت آقا را با دل وجان پذیرفته و در سنگر کمک های خیرخواهانه ونهضت تعاون و کمک به قشرهای ضعیف سبقت خواهند گرفت.

مدیر کل کمیته امداد استان خدمت به مردم ونیازمندان و مددجویان را در شرایط کنونی و حساس جامعه عین عبادت عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی نیازمند حرکت های جهادی است. مطالبه صریح مقام معظم رهبری از کارگزاران کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات است و باید با تفکر بسیجی و کار جهادی در این امر مهم تلاش کنیم و اگر از کار جهادی فاصله بگیریم با مکتب مدیریتی حضرت امام ومقام معظم رهبری فاصله گرفته ایم.

صفری با تاکید بر الگوگیری از معیارهاومکتب مدیریتی امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری گفت: با پیروی از این مکتب با کار جهادی ،حرکت با بصیرت ، تفکر بسیجی، اعتماد به نفس واستفاده از تمامی ظرفیت ها همگام همراه و ملازم با ولایت بودن می توان لذت خدمت جهادی را چشید و آن را در سفر ه نیازمندان و جامعه هدف جاری کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان ضمن قدردانی از همکاران حوزه مشارکت با اشاره به شناخت دقیق رویکرد جدید امداد در اتکا به منابع مردمی ، خواستار برنامه ریزی اصولی ودقیق در این زمینه شد واظهار امیداواری کرد: با شناخت ظرفیت مراکز نیکوکاری ،خیران و نیکوکاران و راههای ناپیموده و هموار سازی راههای پیموده قبلی ، عاشقانه و عالمانه و مجاهدانه قدم گذاشتن ، می توان به یک هم افزایی و گفتمان مشترک دست یافت و در تحقق برنامه های امداد با استفاده از ظرفیت نیکوکاران خیران وآحاد مردم استان امیدوارتر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار