سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر خبر داد:

کسب ۴ رتبه برتر کشوری توسط فرهنگیان و دانش آموز بوشهری در مسابقات پرسش مهر

بوشهر(پانا)_سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌ و پرورش استان بوشهر گفت فرهنگیان و دانش آموز بوشهری در بیستمین دوره ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، موفق به کسب ۴ رتبه برتر کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۴ رتبه برتر کشوری توسط فرهنگیان و دانش آموز بوشهری در مسابقات پرسش مهر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید حسن لواسانی فرد اظهار کرد: در این دوره از مسابقات ۳ فرهنگی و ۱ دانش آموز از استان بوشهر موفق به کسب رتبه های کشوری شدند.

وی ادامه داد: در بخش فرهنگیان، حسن احمدنیا در رشته مقاله پژوهشی رتبه اول کشوری و فاطمه اسلوبی خواه و حیدر منصوری نیز در رشته شعر به ترتیب، رتبه دوم مشترک و سوم مشترک را کسب کردند.

لواسانی فرد افزود: در بخش دانش آموزی، امیرحسین زنده بودی از دبیرستان شهید مطهری شهرستان بوشهر در رشته ی فیلم کوتاه گرایش مستند موفق به کسب رتبه دوم مشترک شد.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در آغاز سال تحصیلی جدید ریاست جمهوری با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که " آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد، دلخواه و پرنشاط برای شماست؟ و "دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن‌تر و دوست داشتنی تر شود؟"

وی عنوان کرد: امسال برای نخستین بار در بخش فرهنگیان، آثار توسط شرکت کنندگان از طریق سامانه همگام به دبیرخانه کشوری مسابقات ارسال شده است.

لازم به ذکر است کنگره پایانی پرسش مهر 20 به صورت مجازی و با حضور رییس جمهوری محترم برگزار می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار