فرماندار اسلامشهر:ضرورت اتخاذ تدبیر مناسب جهت مدیریت بازار

اسلامشهر (پانا) - جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار،بخشداران و مدیران ادارات مربوطه در سالن جلسات فرمانداری منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:ضرورت اتخاذ تدبیر مناسب جهت مدیریت بازار

دراین جلسه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: در شرایطی هستیم که با توجه به تحریم و نوسان نرخ ارز مایحتاج اصلی مردم به صورت هفتگی و گاه روزانه تغییر می‌کند و در این میان برخی افراد دلال هم به دنبال منافع شخصی خود هستند که جای تأسف و نگرانی دارد و در بعضی موارد هم می تواند برای مردم مشکل آفرین باشد.

او در ادامه بیان کرد: در حوزه عرضه کالاهای عمومی فروش اعتباری از بین رفته و الان فروشنده باید همان روز پول خرید اجناس از جمله لوازم خانگی را پرداخت کند و کالا را تحویل بگیرد و در بخش تقاضا هم سیستم بالانس نیست و ما با هر فروشنده ای که در حوزه های مختلف مایحتاج مردم حرف می‌زنیم از کاهش سطح فروش روزانه صحبت می کنند و شرایط عرضه و تقاضا هر دو نامناسب است و تدبیری برای مدیریت بازار در نظر گرفته شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر افزود:ما اصلا راضی نیستیم پرونده فروشنده ای از هر صنفی به تعزیرات برود و در حوزه قضا رسیدگی شود .

مرسلپور تصریح کرد: در زمینه کنترل‌ واحدهای صنفی در سطح شهرستان ما گاهی تیم بازرسی تشکیل می‌دهیم و بازدید از یک یا چند بنگاه اقتصادی را هم داریم که پرونده تشکیل و به تعزیرات ارسال می‌شود اما جریمه ها آنقدر پایین است که فروشنده می‌گویدما را زود جریمه کنید و برویم به کارمان برسیم و اصولا"بازدارندگی جرائم مناسب نیست.

در بخش دیگری از جلسه رئیس اتاق اصناف اسلامشهر نیز در سخنانی با اشاره به تعطیلی تالارهای پذیرایی شهرستان از وضعیت نامناسب اقتصادی کارگران ،برگشت خوردن چک های مربوط به اجاره تالار داران ، خواستار رسیدگی در خواست های به این گروه با توجه به عودت دادن مبالغ اجاره سالن ها توسط مشتریان شد.

سپس روسای ادارات صمت،جهاد کشاورزی،مالیات وتعزیرات هم به ارائه گزارشهایی از وضیت موجود بازار شهرستان اسلامشهر پرداختند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار