اعضای هیات مدیره و بازرسان جمعیت هلال احمر استان زنجان تعیین شدند

پانا (زنجان) - رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با برگزاری مرحله دوم پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در این استان به هیات مدیره و بازرسان با کسب بیشترین رای تعیین شدند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای هیات مدیره و بازرسان جمعیت هلال احمر استان زنجان تعیین شدند

شهرام میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مرحله دوم پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمردر جمع خبرنگاران افزود: مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بیست و سوم خرداد امسال با رقابت 82 نفر در هفت شهرستان استان زنجان برگزار شد.
وی با تاکید بر اینکه امروز مرحله دوم پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمربا حضور 16 نفر به عنوان مجمع عمومی استان تشکیل شد و از میان آنها چهار نفر را به عنوان هیات مدیره و 2 نفر بازرس انتخاب شدند.
رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: رحمان قنبری فرزند رجبعلی، حجت محمدی فرزند رجبعلی، رضا عسگری فرزند صفر، حمیدرضا شهبازی فرزند محمدرضا با بیشترین رای عضور هیات مدیره هلال احمر استان زنجان شدند.
میرزایی اضافه کرد: منصور علیمردانی فرزند حسینعلی و محمود باقری فرزند عبداله به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان زنجان تعیین شدند.
وی اظهارداشت: سید حسین جعفری پایبندی فرزند فریدون و هوشنگ نظری فرزند بیت اله با کسب بیشترین رای، بازرسان جمعیت هلال احمر استان زنجان شدند.
رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: محمدعلی افشاری فرزند گلابعلی نیز بر اساس رای کسب کرده عضو علی البدل بازرسی شد.
میرزایی با بیان اینکه مرحله سوم این انتخابات که مجمع عمومی جمعیت هلال احمر سراسر کشور است، گفت: در این مرحله از پنجمین دوره انتخابات، چهار نفر هیات مدیره استانی به مرحله کشوری راه یافته با کسب بیشترین رای به شورای عالی جمعیت راه می یابند.
وی، تدوین برنامه های کلی استان و پیشنهاد آن به مجمع استان، تنظیم برنامه، بودجه و ترازنامه سالیانه جمعیت استان و ارائه آن به مجمع استان، تدوین راهکارهای لازم جهت اجرای مصوبات مجمع مربوطه، معرفی 2 نفر مدیر واجد شرایط به رییس جمعیت جهت انتخاب مدیر عامل و تصویب پیشنهادات مدیر عامل در چار چوب وظایف، وظایف و اختیارات هیات مدیره استان برشمرد.
رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: بازرسی و نظارت مستمر بر اجراء و انطباق نحوه اداره امور جمعیت با اساسنامه و آیین نامه‌ها و مقررات داخلی و بین‌المللی جمعیت بویژه در مواقع امداد و مددکاری اجتماعی، رسیدگی به همه حساب ها و دفاتر و اوراق و اسناد و مدارک مالی و در آمدها و دارایی‌های نقدی و جنسی و اوراق بهادار، در صورت لزوم با استفاده ازخدمات کارشناسان و موسسات رسمی حسابرسی از وظایف بارزسان هلال احمر برشمرد.
میرزایی، اعلام کتبی تخلفات در نحوه اداره امور جمعیت و تجاوز از حدود اساسنامه و آیین نامه ها و مقررات به رییس جمعیت و شورای عالی، بررسی و اظهار نظر درخصوص گزارش های سالانه شورای عالی، ترازنامه و تفریغ بودجه سال پیش، صورت دارایی و همچنین درباره صحت مطالب و اطلاعاتی که توسط شورای عالی در اختیار رییس جمعیت گذاشته می شود و تهیه گزارش جامع در خصوص وضع جمعیت هلال احمر با توجه به بند فوق و تسلیم آن به رییس جمعیت را از دیگر وظایف بازرسان بیان کرد.
وی خاطرنشان کرد: به موجب اساسنامه جمعیت هلال احمر، انتخابات مجامع هر چهار سال یک بار برگزار می شود، با انتخاب شوراهای اجرایی و بازرس توسط داوطلبان، جوانان و امدادگران در تدوین سیاست های کلان و راهبردهای هلال احمر نقش قابل توجهی ایفا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار