13 شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی هستند

ساری (پانا) - دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران اعلام کرد که 13 شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
13 شهر مازندران در وضعیت قرمز کرونایی هستند

دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران اعلام کرد که شهرهای آمل، بهشهر، بابل، تنکابن، چالوس، رامسر، ساری، سوادکوه، قائم‌شهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. به این ترتیب بیش از نیمی از شهرستان‌های مازندران به وضعیت قرمز کرونایی رسیده‌اند، یعنی این شهرستان‌ها در وضعیتی با خطر بالا قرار دارند و طی دو هفته اخیر متوسط میزان بستری روزانه آن ‌ها به ازای هر صدهزار نفر جمعیت بالای ۳ نفر بوده است.

بر اساس آخرین گزارش کمیته اپیدمیولوژی کووید19 وزارت بهداشت، مازندران همچنان جزو استان‌های با بروز کم است که در این دسته از استان‌ها تغییرات کم در داده‌ها می‌تواند تغییرات سریع در شاخص‌ها ایجاد کند و از این رو تفسیر داده‌های این استان‌ها سخت‌تر بوده و با عدم اطمینان بیشتری همراه است. این گزارش اعلام کرده که روند ابتلا در مازندران صعودی است.

در آخرین آمار اعلام شده ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران با شناسایی ۳۳۲ بیمار جدید کرونایی در مازندران، تعداد بستری شده‌ها در بیمارستان‌های این استان به هزار و ۳۰۵ نفر رسید. ‌میزان بستری بیماران در شهرهای مختلف استان همچنان در حال افزایش است و با این روند ممکن است تا چند هفته آینده ظرفیت خالی برای پذیرش بیماران در بیمارستان ها وجود نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار