فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه شورای آموزش و پرورش:

اقدامات مجموعه آموزش و پرورش مرند در دوران شیوع کرونا، ستودنی بود

مرند (پانا) - جلسه شورای آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان مرند با حضور فرماندار (رئیس شورا)، مدیر آموزش و پرورش (دبیر شورا) و سایر اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات مجموعه آموزش و پرورش مرند در دوران شیوع کرونا، ستودنی بود

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مرند در جلسه شورای آموزش و پرورش ابراز کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان با تغییر رویکرد مثبت خود در زمان شیوع ویروس کرونا که نشان از توانمندی این مجموعه دارد، فعالیتهای بدیع و نوآورانه کم‌نظیری عرضه کرد.

داود گرشاسبی خواستار تسریع در اتمام پروژه‌های مدرسه‌سازی اداره مسکن و شهرسازی شهرستان شد.

همچنین در این جلسه مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: تقویت فرهنگ مدرسه‌یاری و مدرسه‌سازی، باعث ایجاد آرامش در جامعه می‌ شود.

مناف کسایی افزود: با توجه به شرایط موجود، مدیران مدارس باید ارتباط خود با خیرین را تقویت کنند.

در ادامه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند با اشاره به کسری 663 نفری نیروی انسانی برای سال تحصیلی پیش رو تصریح کرد: 5 مدرسه ابتدایی روستایی شهرستان در سه سال اخیر احیا شده است که با وجود کسری نیرو، با تمهیدات صورت گرفته و حمایت‌های اداره کل استان، هیچ کلاس درسی در شروع سال تحصیلی بدون معلم نخواهد ماند.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با اعلام خبر تدوین برنامه سالانه منطقه و مدارس مبتنی بر سند تحول بنیادین گفت: با اجرای کامل و متوازن زیرنظام‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از کلاس درس، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود جامعه، بصورت ریشه‌ای از بین خواهد رفت.

اباذر کاظمی از رصد همه‌جانبه و دقیق مدارس در امر ثبت‌نام دانش‌آموزان در راستای صیانت از حقوق شهروندی خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از برخی مشکلات، رعایت محدوده جغرافیایی (کروکی) بسیار حائز اهمیت بوده و به همین دلیل، بهترین مدرسه، نزدیک‌ترین مدرسه برای ثبت‌نام است.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان مرند با بیان اهداف اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان، اضافه کرد: اغلب برنامه‌های امسال اوقات فراغت، در بستر شبکه آموزشی دانش‌آموزی شاد اجرا خواهد شد.

وی از کلنگ‌زنی مدارس روستاهای عریانتپه، میاب، اردکلو و منطقه میناخور در آینده نزدیک خبر داد و گفت: دبستان شهید اسدی روستای بابرتین در هفته دولت و همچنین مدرسه شهرک میلاد مرند در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار