مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری تبریز:

پایان تیرماه، آخرین مهلت ثبت نام وانت بارها برای دریافت سهمیه سوخت

تبریز(پانا) - مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری تبریز اعلام کرد وانت بارها جهت دریافت سهمیه ۵۰ لیتری بنزین خود در تیرماه جاری، با ثبت نام در سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری می‌توانند این اعتبار سوختی را دریافت کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پایان تیرماه، آخرین مهلت ثبت نام وانت بارها برای دریافت سهمیه سوخت

به گزارش شهریار، فاضل نادری در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» اظهار کرد: کلیه وانت بارها تا پایان تیرماه جاری فرصت دارند با ثبت نام در سامانه www.utcms.ir سهمیه ۵۰ لیتری کاهش یافته در تیر ماه را دریافت کنند.

نادری افزود: اگر این افراد تا پایان تیرماه و حداکثر ۱۵ مرداد در این سامانه ثبت نام کنند، این سهمیه ابتدای مرداد ماه به کارت سوخت آنها واریز می شود.

او ادامه داد: همچنین در صورت ثبت نام، ۵۰ لیتر بنزین در مرداد و ۵۰ لیتر بنزین مازاد در شهریورماه به صورت اعتباری به کارت بانکی شان واریز می شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری تبریز تصریح کرد: مدارک لازم برای ثبت نام کارت خودرو شامل بیمه نامه، معاینه فنی، دو قطعه عکس و تعهدنامه ای است که باید از سامانه دریافت کنند.

نادری با بیان اینکه برای هر کارت ملی و شبای بانکی تنها یک کارت سوخت ارائه می شود، افزود: با توجه به اینکه با هر کد ملی تنها یک کارت سوخت ثبت می شود، کسانی که چند خودرو داشته باشند می توانند با دریافت تعهدنامه از سامانه تکمیل و تایید آن با تعهدنامه ثبتی، اعتبار سوخت آنها به کارت شبای دیگری واریز شود.

او در پایان عنوان کرد: کلیه وانت بارها برای دوگانه سوز کردن خودرو خود می توانند از طریق ثبت نام در این سامانه نسبت به گازسوز کردن خودرو به صورت رایگان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار