کرونا بازارهای هفتگی ساری را تعطیل کرد

ساری (پانا) - شهرداری ساری اعلام کرد که از روز شنبه بازارهای هفتگی این شهر تعطیل است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
کرونا بازارهای هفتگی ساری را تعطیل کرد

شهرداری مرکز مازندران با توجه به اوج‌گیری مجدد کرونا در برخی از شهرهای مازندران ازجمله ساری با تأکید بر ضرورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا و به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، بازارهای هفتگی تحت پوشش سازمان مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری را تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام کرد.
شهرداری این تصمیم را برای جلوگیری از احتمال ابتلای شهروندان به این ویروس و حفظ سلامت شهروندان برشمرد که شامل بازارهای هفتگی و دستفروشان خیابان قارن ساری می‌شود.
مجید مزنگی رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده های کشاورزی شهرداری ساری با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: «ضمن تعطیلی بازارهای هفتگی در نقاط مختلف شهر ، حضور دستفروشان در خیابان قارن نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.»

در آخرین آمار اعلام شده با شناسایی ۳۳۲ بیمار جدید کرونایی در مازندران، تعداد بستری شده‌ها در بیمارستان‌های این استان به هزار و ۳۰۵ نفر رسید. ‌میزان بستری بیماران در شهرهای مختلف استان همچنان در حال افزایش است و با این روند ممکن است تا چند هفته آینده ظرفیت خالی برای پذیرش بیماران در بیمارستان ها وجود نداشته باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشدار داده که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی می‌تواند به سرعت آمار ابتلای افراد را افزایش دهد و اگر تغییر رفتار لازم در جامعه برای پیشگیری صورت نگیرد نمی توانیم با این ویروس مقابله کنیم.

او تأکید دارد که باید در سطح مازندران ایده‌های جدیدی برای مقابله با بیماری کرونا مانند تعطیلی آخر هفته اماکن تفریحی و تفرجگاهی ساحلی و جنگلی و یا هر ایده‌ای که اقدام آن مغایرت قانونی نداشته باشد و در کاهش بیماری موثر باشد، اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار