کسب رتبه سوم کشوری پرسش مهر توسط همکار فرهنگی منطقه میانه

میانه (پانا) - با اعلام نتایج بیستمین فراخوان پرسش مهر رئیس جمهور ، سوسن رضالو همکار فرهنگی منطقه میانه رتبه سوم کشوری را ازآن خود کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری پرسش مهر توسط همکار فرهنگی منطقه میانه

سوسن رضالو همکار فرهنگی منطقه میانه در رشته هنرسهای تجسمی گرایش نقاشی توانست با حضور بیش از دو میلیون ۵۹۸ هزار و ۴۰ نفر میلیون نفر- رشته شرکت‌کننده در سطح کشور در بین ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان سراسر کشور به‌عنوان رتبه‌های برگزیده فراخوان قرار بگیرد.

لازم به ذکر است سوسن رضالو معلم آموزشگاه استثنایی ایثار منطقه میانه می باشد که موضوع اثر نقاشی ارسالی به این دوره از فراخوان پرسش مهر نیز با موضوع ایجاد فضای بازی های هدفمند و شور و نشاط برای دانش آموزان با نیازهای ویژه می باشد که از فضای واقعی الهام گرفته شده است.

پیام تبریک ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه به مناسبت کسب رتبه سوم کشوری توسط همکار فرهنگی منطقه:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم سوسن رضالو همکار فرهنگی و هنرمند منطقه میانه

از اینکه با همتی والا به عنوان هنرمندی فرزانه در بیستمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری، رتبه سوم کشوری در بخش هنرهای تجسمی را احراز نموده اید از شما صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

از آستان ربوبی، توفیقات روزافزون شما را در تامین منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی و اعتلای نظام تعلیم وتربیت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

یوسف ساجدی فر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار