افزایش بهره وری اولویت اول آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد افزایش بهره وری با تکیه بر خلاقیت، نو آوری، استفاده از نقدهای سازنده و نیروی جوانی اولویت اول آموزش و پرورش در خراسان جنوبی است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش بهره وری اولویت اول آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی

محمد علی واقعی صبح امروز در نشست هم اندیشی کارشناسان جوان اداره کل، اظهار کرد: تمامی تلاش ها و برنامه های آموزش وپرورش استان باید بر اساس دو محور کوشش برای دستیابی به اهداف والای تعلیم و تربیت و ارتقای توانمندی حرفه ای جامعه فرهنگیان استان، مطابق با سند تحول بنیادین تهیه و تدوین شود.
او، استفاده از نقدهای دلسوزانه و سازنده را زمینه ساز ارتقای شاخص های تعلیم وتربیت در خراسان جنوبی دانست و افزود: اعتماد مردمی بزرگ ترین و عظیم ترین سرمایه اجتماعی آموزش وپرورش استان است که باید در حفظ این سرمایه ارزشمند با فراهم آوردن زمینه مشارکت بیش از پیش آحاد جامعه به ویژه دستگاه های اجرایی و فرهنگی در فرآیند تعلیم و تربیت و تحقق اهداف سند تحول بنیادین تلاش کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، جلب رضای خداوند متعال را ارزشمند ترین کار در حوزه تعلیم و تربیت دانست و افزود: رفتار، کردار و گفتار معلمان بیشترین اثر را بر زندگی دانش آموزان دارد، چرا که معلمان رسالتی فراتر از آموزش دارند که همان تربیت نسلی مومن، متعهد، انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
دبیر شورای آموزش و پرورش ارتقای رضایتمندی عمومی در سایه افزایش توانمندی های شغلی و حرفه ای فرهنگیان و رضایت شغلی معلمان را از جمله شاخص های موفقیت آموزش و پرورش برشمرد و ادامه داد: بزرگترین آسیب برای سیستم تعلیم و تربیت آسیب رساندن به انگیزه معلمان است.
این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی؛ استفاده بهینه از منابع، ارتقای زیرساخت های نرم و سخت افزاری و استفاده از شیوه های نوین آموزشی را راه های دیگر افزایش اعتماد عمومی به عملکرد خادمین آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: باید با همکاری و همفکری جامعه فرهنگیان و مشارکت همگانی مشکلات فرایند تعلیم و تربیت در فضای مجازی و شبکه شاد مرتفع شود.
او، از آموزش های نوین در بستر الکترونیک و فضای مجازی به عنوان یکی از راه های برقراری عدالت آموزشی یاد کرد و گفت: لازمه تحقق این هدف بسیج عمومی در توسعه زیر ساخت ها ی سخت و نرم افزاری است که بخشی به عهده آموزش و پرورش و بخشی نیز بر عهده سایر دستگاه های اجرایی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار