عملکرد مدارس غیر دولتی آذربایجان غربی قابل تقدیر است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد باتوجه به بروز و شیوع کرونا عملکرد مدارس غیر انتفاعی در مدیریت امور و روند اموزش اعم از شهریه دریافتی،نیروی اداری، درآمد و هزینه ها مطلوب و قابل قدردانی است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
عملکرد مدارس غیر دولتی آذربایجان غربی قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، ابراهیم محمدی در جلسه هم اندیشی اعضای شورای نظارت و شورای هماهنگی موسسان مراکز و مدارس غیر دولتی استان افزود: هر چند روند آموزش حضوری در مدارس از اسفند ماه تعطیل شد اما آموزش با تلاش فرهنگیان و معلمان استان هرگز متوقف نشد و در بستر شاد قدمهای مثبتی برای آموزش دانش آموزان برداشته شد.

وی با اشاره به سیاستها و برنامه های وزارت اموزش و پرورش برای تحصیل دانش آموزان در سال جدید تحصیلی بیان کرد: باید مدارس را برای آغاز تجربه‌ای جدید در آموزش‌ها در ۱۵ شهریور ماه آماده کنیم.

وی با بیان اینکه آموزشها در سال تحصیلی جدید بیشتر رویکرد مجازی دارد و طبق تعاریف وزارت و در راستای سیاست‌های ستاد ملی کرونا برنامه ریزی و فعال می‌شوند ادامه داد: این استان دارای بیش از 5 هزار مدرسه با 607 هزار نفر دانش اموزو 24 هزار کلاس درس است که در سال تحصیلی به بهترین نحو مدیریت شدند.

محمدی با اشاره به اینکه مدارس غیر دولتی بار عظیمی را از دوش بخش آموزش دولتی برداشته اند بیان کرد: 545 مدرسه غیر دولتی در استان توانسته اند با پوشش 8.5 درصدی دانش اموزان استان با آموزشها خود گامهای مهمی در تحقق اهداف نظام آموزشی بردارند.

وی با تاکید برکاهش هزینه با انجام تبلیغات جمعی برای این مدارس بیان کرد: این استان توانسته است در ارزیابی های وزارتی در دیدار چهره به چهره مدیر کل با مراجعه کنندگان رتبه اول وزارتی را اخذ کند.

محمدی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد تا فاصله ای بین ستاد و مدارس غیر دولتی ایجاد شود افزود: ارتباط مستمر بین اداره کل و این مدارس می تواند به رفع مشکلات این مدارس کمک شایسته ای کند.

در ادامه این جلسه نماینده موسسان مدارس و مراکز غیر انتفاعی استان به ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از وضعیت اداره کرد این مدارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار