رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد:

بخش خصوصی به جامعه ورزش هم نگاهی داشته باشد

ساری (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از بخش خصوصی و خیران خواست به جامعه ورزش و جوانان توجه کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بخش خصوصی به جامعه ورزش هم نگاهی داشته باشد

مسعود یوسفی در گفت‌وگو با پانا، با تاکید بر اینکه سلامت ورزشکاران در اولویت قرار دارد گفت: باشگاه ها باید بر اساس پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا عمل کنند، در غیر اینصورت اجازه فعالیت از آنها سلب خواهد شد.

او بیان کرد : در حوزه خدمات اجتماعی و مخصوصا مبارزه با کرونا فعالیت های زیادی از جمله تهیه و توزیع بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی ، تولید تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا اعم از ماسک ، لباس پرستاران و دیگر تجهیزات و حضور جامعه ورزش در ضد عفونی ها و سم پاشی ها را داشتیم.

یوسفی یکی از راهکار های استفاده از جوانان را به کار گرفتن آنان در قالب سمن ها دانست و افزود: ۷ سمن تحت پوشش اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد در حوزه هایی چون اجتماعی ، حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا ، روانشناسی و مشاوره ، شهروندی و حوزه‌ها و مسائل دیگر فعالیت می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: ما باید بپذیریم که انقلاب را جوانان کردند و جنگ را هم جوانان پیش بردند؛ جوانان باید تلاش کنند و شایستگی خود را ثابت کنند و ما مسئولین هم باید این فرصت را به آنها بدهیم، اما نمی‌توان در شرایط فعلی همه چیز را بر عهده نیروی کاملا جوان گذاشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد اظهار کرد: مجموعه ما به گونه ای است که با همه نوع قشری سروکار دارد، از افراد سالم گرفته و تا افراد مریض و از کودک و نوجوان گرفته تا جوان و بزرگسال و سالمند، اینها همه به نوعی با این مجموعه سروکار دارند.

یوسفی: یکی از معضلات شهرستان محمودآباد در حوزه ورزش مشکل فضاست. محمودآباد حتی یک خانه برای هیچ رشته ورزشی ندارد.

یوسفی یکی از معضلات شهرستان محمودآباد در حوزه ورزش را مشکل فضاست دانست و افزود : محمودآباد حتی یک خانه برای هیچ رشته ورزشی ندارد.

او ادامه داد : ما بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع سرانه فضا اضافه کردیم و همچنین بزرگترین دیوار صخره نوردی شمال کشور را به محمودآباد آوردیم.

مسعود یوسفی در پاسخ به پانا ذکر کرد: ما به منظور ایجاد زمینه برای فعالیت هر نوع سلیقه ورزشی، گسترش ورزش در سطح شهرستان و به ویژه روستاها به منظور در دسترس قرار گرفتن ورزش برای همه اقشار جامعه و ایجاد رقابت درون رشته‌ای و زمینه سازی برای دستیابی به ابعاد قهرمانی تعداد کلاس های آموزشی را در تمام نقاط محمودآباد افزایش دادیم.

او تصریح کرد: افزایش تعداد کلاس های فعال از جمله اهداف این اداره بوده است تا ضمن جذب حداکثری برای هر نوع سلیقه ورزشی، با ارتقای سطح مربیگری و جذب مربیان ورزش در رشد و توسعه ورزش در حوزه های همگانی کردن ورزش و بعد قهرمانی برسیم.

یوسفی اضافه کرد: ما برای رسیدن به این اهداف ضمن برقراری ارتباط قوی با مراکز عالی آموزشی و آموزش و پرورش شهرستان، مبادرت به برگزاری کلاس‌های متعدد آموزشی و ارتقا کردیم که ثمره آن افزایش تعداد مربیان آموزش دیده و ارتقاء مربیان سابق بوده است.

او کسب عنوان اول استان در سال ۹۶ و برگزاری حدود ۷۰ کلاس و کارگاه آموزشی در سال ۹۸ را از جمله موارد قابل بحث در این حوزه دانست و افزود: ما تغییراتی از جمله به کارگیری افراد جوان در هیئت‌ها داشتیم که نتیجه آن کسب عناوین متعدد در سطح کشور و یا حضور ورزشکاران در اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی شد که اینها همه تاثیر گذاری استفاده از نیروی جوان را نشان می‌دهد.

خبرنگار : امیرعباس رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار